کرونا نگذاشت «سّر عشق» به اهدافش برسد/ خودنگاری عکاسانه از دوران قرنطینه | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱
مهتاب سلیمانی در گفتگو با صبا:

کرونا نگذاشت «سّر عشق» به اهدافش برسد/ خودنگاری عکاسانه از دوران قرنطینه

مهتاب سلیمانی کارگردان سینمای مستند از آخرین وضعیت فعالیت‌های فرهنگی خود خبر داد.

مهتاب سلیمانی کارگردان مستند «وطن دار»، در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره توقف فعالیت‌های هنری و مستندسازی خود گفت: پس از اکران آخرین مستندم با عنوان «سّر عشق» در اسفند ماه سال ۹۸، ناگهان با بیماری ناشناخته ای مواجه شدیم که سبک زندگی تمام مردم دنیا را عوض کرد. با شیوع این بیماری تصمیم گرفتم فعلا کاری را کلید نزنم گرچه در این سال‌ها سوژه‌های فراوانی از جمله تاثیر روانی بیماری کرونا بر خانواده‌ها ذهنم را به خود مشغول ساخته است.

وی افزود: ما قصد داشتیم مستند «سرّعشق» را در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز فرهنگی هنری به نمایش درآوریم که متاسفانه این بیماری مانع از این کار شد و من را از اهدافی که برای ساخت و پخش این مستند داشتم دور کرد.

کارگردان مستند «وطن دار» در ادامه خاطرنشان کرد: من به علت ابتلا به این بیماری وحشتناک در فروردین ماه سال ۹۹ و به تبع آن قرنطینه شدن خانگی تصمیم گرفتم تصاویری را از گذران دوره بیماری در قرنطینه و لحظات تنهایی‌ام ثبت کنم و قصد دارم در آینده روایتی از این فیلم‌ها بسازم و آن را به صورت مستندی در بیاورم.

این سینماگر در پایان گفت:  قبل از شیوع بیماری کرونا فیلم مستند در حال جان گرفتن بود، گرچه حمایت‌های لازم را نداشت اما اکنون با توجه به شیوع کرونا و از طرفی همزمان با تورم لجام گسیخته در سال‌های اخیر، نمی‌توان آینده مطلوبی را برای این سبک سینمایی متصور شد.

رضا باقری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است