تامل در رابطه امروز ما با طبیعت و شناخت بیشتر پرندگان! | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲

تامل در رابطه امروز ما با طبیعت و شناخت بیشتر پرندگان!

نمایشگاه آثار پانته‌آ رحمانی به نام «در حیرت پرنده» تا ۶ مهر ماه در گالری اعتماد 1 دایر است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، «در حیرت پرنده» عنوان نمایشگاه انفرادی پانته‌آ رحمانی است که تا سه‌شنبه ۶ مهر ماه ۱۴۰۰ در گالری اعتماد ۱ برپا است.

در توضیح این نمایشگاه که با همکاری بنیاد لاجوردی برگزار می‌شود، آمده است: «این نمایش منتخبی از طراحی‌ها، نقاشی‌ها و مجسمه‌های پانته‌آ رحمانی است که با الهام از جهان تمثیلی پرندگان خلق شده‌اند. نمایش در حیرت پرنده، برخی از مهم‌ترین جزییات موثر در خط سیر زندگی و خلق آثار این هنرمند را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

این پروژه‌ی چند لایه علاوه بر نمایش آثار شامل پخش فیلم‌های مستند پیرامون پرندگان در خطر انقراض در محیط زیست ایران و رونمایی از کتاب نمایش است.

پیش از این پرندگان بخشی جدایی‌ناپذیر از رابطه‌ی ما با اسطوره‌ها، فرهنگ اجتماعی و محیط پیرامون‌مان بودند. اما اکنون به موضوعی حاشیه‌ای و آسیب‌پذیر تبدیل شده‌اند که در دسته‌های بزرگ در حال نابودی‌اند.

پروژه‌ در حیرت پرنده به دنبال تامل در رابطه امروز ما با طبیعت و شناخت بیشتر پرندگان به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای حیاتی زندگی روزمره‌ است.»

نمایشگاه «در حیرت پرنده» همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری اعتماد ۱ به نشانی تهران، میدان هفت تیر، مفتح جنوبى، بن بست شیرودى، پلاک ۲۵ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است