فیلم کوتاه برایم دروازه‌ای برای ورود به فیلم بلند نیست/ «سالن انتظار» در آخرین مراحل بازنویسی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۷
نوید صولتی به صبا گفت:

فیلم کوتاه برایم دروازه‌ای برای ورود به فیلم بلند نیست/ «سالن انتظار» در آخرین مراحل بازنویسی

نوید صولتی کارگردان فیلم کوتاه «جونده» از آخرین مراحل ساخت جدیدترین فیلم کوتاه خود با عنوان «سالن انتظار» خبر داد.

نوید صولتی کارگردان فیلم کوتاه، عضو انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) و انجمن سینمای جوانان در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره حضور فیلم کوتاه «جونده» در جشنواره سانفرانسیسکو گفت: من به احتمال زیاد به دلیل بعضی از مسایل شخصی در این جشنواره حضور فیزیکی ندارم، اما فیلمم در بخش مسابقه رقابت خواهد کرد.

کارگردان فیلم کوتاه «جونده» بیان کرد: به علت اینکه پخش کننده، فیلم را به جشنواره فرستاده است اطلاعات دقیقی از داوران جشنواره ندارم.

او همچنین درباره آخرین مراحل نگارش جدیدترین فیلم کوتاه خود که پیش از این خبر آن را به صبا داده بود، بیان کرد: درحال حاضر نگارش فیلمنامه «سالن انتظار» به نویسندگی مشترک من و سپیده برنجی به اتمام رسیده است و مشغول بازنویسی آن هستیم تا به زودی پیش تولید کار را شروع کنیم.

صولتی درباره ساخت اولین فیلم بلند خود نیز توضیح داد: ما قبلا فیلمنامه ای را انتخاب کردیم که نیاز به تحقیق و بازنویسی بیشتری داشت بنابراین ساخت آن را به شرایط دیگری موکول کردیم.

این سینماگر در پایان درباره رهاکردن فیلم کوتاه و ساخت فیلم بلند خاطرنشان کرد: در فیلمسازی فیلم کوتاه و فیلم بلند از یکدیگر جدا نیست. بسیاری از فیلمسازان مطرح داخلی و خارجی بعد از اینکه فیلم های بلند می‌سازند به فیلم های کوتاه رومی‌آورند و اینطور نیست که بگوییم کارگردانی که فیلم بلند می‌سازد دیگر نباید فیلم کوتاه بسازد. من خودم را از خانواده فیلم کوتاه می‌دانم و اگر یک روزی فیلم بلند بسازم مجدد بازخواهم گشت و فیلم کوتاه خواهم ساخت و به عقیده من فیلم کوتاه دروازه ای برای ورود به فیلم بلند نیست.

رضا باقری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است