داوری آثار شرکت‌کنندگان بخش «قصه‌گویی برتر» در بخش بین‌الملل | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۴

داوری آثار شرکت‌کنندگان بخش «قصه‌گویی برتر» در بخش بین‌الملل

آثار شرکت‌کنندگان بخش «قصه‌گویی برتر» بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در بخش بین‌الملل داوری می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آثار شرکت‌کنندگان بخش «قصه‌گویی برتر» بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش بین‌الملل داوری خواهد شد.

وحید خسروی مسئول کمیته قصه‌گویان برتر عنوان کرد: در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره بیست‌وسوم قصه‌گویی تصمیم بر آن شد کسانی که در بخش «قصه‌گویی برتر» شرکت و قصه‌های خود را بارگذاری کردند، اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن متقاضیان حذف شدند، در صورت تمایل می‌توانند در بخش بین‌الملل شرکت کنند.

او خاطرنشان کرد: در بیست‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، بخش «قصه‌گویی برتر» با ویژگی‌های متنوع قرار بود برای اولین‌بار در این دوره برگزار شود که در مرحله اول به دلیل کافی نبودن سوابق فرستاده شده از این دوره حذف شد.

در بخش «قصه‌گویی برتر» افرادی می‌توانستند شرکت کنند که دارای سوابق تخصصی قصه‌گویی بوده و یا در دوره‌های مختلف جشنواره قصه‌گویی حائز رتبه اول تا سوم بخش کشوری یا بین‌الملل شده و یا آن‌که در جشنواره‌های معتبر خارجی رتبه اول تا سوم را کسب کرده باشند.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است