آخر هفته امکان بازدید از کدام گالری‌ها فراهم است؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۳

آخر هفته امکان بازدید از کدام گالری‌ها فراهم است؟

گالری‌ها در این روزهای کرونایی همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی قبل از بازدید به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، در آخرین روزهای تابستانی فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به هنر فراهم شده است تا در این آخر هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سری به نمایشگاه‌های آثار هنری بزنند.

در گزارش پیش‌رو نمایشگاه‌هایی که برای بازدید میزبان مخاطبان فراهم هستند، معرفی شده است.

به مناسبت مکان جدید گالری اِو نمایشگاه گروهی با حضور علی بیگی پرست، علی ذاکری، رضوان صادق زاده، جمال عرب زاده، بهنام کامرانی، فرهاد گاوزن، کریم نصر و رضا هدایت از جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ تا جمعه ۲ مهر ماه در این گالری برپا می‌شود.

علاقه‌مندان همه روزه به‌جر شنبه‌ها، یکشنبه‌ها می‌توانند از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی . کوچه اعرابی ۳ . پلاک ۵ . طبقه همکف و اول مراجعه کنند.

شماره تماس: ۸۸۸۲۵۳۲۲

«هنر متوالی» عنوان نمایشگاه گروهی گالری سو است که از امروز جمعه ۱۹ شهریور افتتاح و تا جمعه ۹ مهر ادامه دارد.

گالری سو شنبه‌ها تعطیل است و در روزهای دیگر از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در آدرس تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسى، شماره ۳۰، طبقه دوم برای بازدید از این نمایشگاه گروهی میزبان مخاطبان است.

شماره تماس: ۸۸۸۰۹۸۰۸

نمایشگاه انفرادی هوراسا سهندپور به نام «رو بوم» از جمعه ۱۹ شهریور ماه تا چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ در نگارخانه انتظامی در معرض تماشا قرار دارد.

این نمایشگاه نقاشی همه‌روزه به‌جز سه‌شنبه‌ها در نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، روبه‌روی فروشگاه اتکا و شهرکتاب پلاک ۶۰۸ طبقه دوم، واحد ۵ میزبان مخاطبان است.

شماره تماس: ۸۸۴۲۸۲۸۵

نمایشگاه انفرادی نقاشی «گذر زمان» به نمایش آثار الهام حسین‌پور اختصاص دارد تا ۸ مهر ماه در گالری آبان شیراز دایر خواهد بود.

این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۱ در نشانی شیراز، خیابان عفیف آباد، حدفاصل کوچه ۱۸ و ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان است.
شماره تلفن: ۰۹۰۲۳۱۱۲۳۱۰

نمایشگاه انفرادی نقاشی نیوشا برائی به نام «تکرار» ۱۹ شهریور ماه در گالری این/جا افتتاح شده و تا جمعه ۲ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

تالار اینجا در تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ واقع شده و علاقه‌مندان همه روزه به‌جز شنبه‌ها می‌توانند ساعت ۱۳ تا ۱۹ به آنجا مراجعه کنند.

شماره تماس: ۸۸۸۱۵۱۴۴

نمایشگاه گروهی «حالا…» با گردآوری رامبد فیروزیان از جمعه ۱۹ شهریور تا جمعه ۹ مهر در گالری ایوان به آدرس تهران، الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره یک برپاست.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «حالا که حال و هوای روزگار و ما از تنظیمات همیشگی خارج شده است، تماشای برخی آثار برگزیده از صحنه هنر حال حاضر ایران، فارغ از محدود شدن در نسل و مکتب و فرم، درکنار هم می‌تواند قابل تأمل باشد؛ خواه خاستگاه هنر هنرمندانمان بیان مفهومی ارزشمند با زبانی متفاوت باشد و خواه خاستگاه آثارشان صرفا انتقال لذت …»

شماره تماس گالری: ۲۲۶۱۲۱۴۲

نمایشگاه انفرادی «چنگیز شهوق: سه دهه کار» از جمعه ۱۹ شهریور ماه تا جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ در گالری ۲+ برپا خواهد بود.

این گالری در آدرس تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۸، طبقه‌ دوم واقع شده و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها تعطیل است.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۲۳۱۱۴

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۱۳۹۷۶
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است