«از ایده تا اکران» فیلم سینمایی «کما» در شبکه مستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶

«از ایده تا اکران» فیلم سینمایی «کما» در شبکه مستند

برنامه «از ایده تا اکران» شبکه مستند امشب 17 شهریور ساعت 22 به چرایی و چگونگی تولید فیلم «کما» به تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش ‌و کارگردانی آرش معیریان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، برنامه «از ایده تا اکران» در قسمت جدید خود که امشب ۱۷ شهریور ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می شود، به چرایی و چگونگی تولید فیلم «کما» به تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش ‌و کارگردانی آرش معیریان پرداخته است.

فیلم سینمایی «کما» با بازی محمدرضا گلزار، مهناز افشار، امین حیایی، آتیلا پسیانی و… سال ۸۳ اکران شد و با نزدیک ۲ میلیون مخاطب همچنان یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های سازندگان و بازیگرانش است.

برنامه «از ایده تا اکران» با گذشت ۱۷ سال از تولید این فیلم سینمایی سراغ عوامل اصلی «کما» رفته و در گفتگو با حسین فرحبخش تهیه کننده، آرش معیریان کارگردان، کاوه ایمانی تدوینگر و امین حیایی بازیگر فیلم چرایی ساخت و چگونگی پر طرفدار شدن این اثر سینمایی را مورد واکاوی قرار داده است.

این برنامه به تهیه کنندگی ناهید دل‌آگاه و کارگردانی ناهید دل‌آگاه، روناک جعفری و وحید قاضی میرسعید در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و به بازخوانی و روایت ۳۰ سال سینمای پس از انقلاب از نگاه مخاطبان برای مخاطب و حواشی تولید، اکران و حضور این آثار در جشنواره‌ها می‌پردازد.

این مجموعه در شبکه مستند سیما تولید شده و چهارشنبه ها ساعت ۲۲ پخش می شود و بازپخش آن پنجشنبه ها ساعت ۱۵ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است