«صد اثر صد هنرمند» تا پایان شهریور تمدید شد/ فروش ۱۳۰ اثر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۳

«صد اثر صد هنرمند» تا پایان شهریور تمدید شد/ فروش ۱۳۰ اثر

لیلی گلستان مدیر گالری گلستان از تمدید رویداد هنری «صد اثر صد هنرمند» تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش صبا، لیلی گلستان اعلام کرد به دلیل تقاضای متعدد مردم رویداد هنری «صد اثر صد هنرمند» تا پایان شهریور تمدید شده است.

این در حالی‌ست که از ١۵ مرداد تا ١٧ شهریور، یعنی در زمان اولیه این نمایشگاه تابستانی ۱۳۰ فروخته شد و بیست و نهمین «صد اثر صد هنرمند» که به صورت آنلاین در سایت گالری گلستان در جریان است با ارایه ۴۹۵ نقاشی، خط و مجسمه کار خود را آغاز کرد و اکنون ۵۸۰ اثر هنری را در معرض تماشا و فروش دارد.

لیلی گلستان درباره آثار فروخته شده در این رویداد هنری بیان کرد: در دو روز گذشته ۶ اثر به ایرانی های هنردوست لس آنجلس و سانفرانسیسکو فروخته شد.

او پیش از این نیز اعلام کرده بود: مردم به سبب قیمت مناسب کارها که حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان است، از این نمایشگاه آنلاین خوب خرید کرده اند که در این میان استقبال ایرانیان مقیم خارج کشور بسیار چشمگیر است،

گلستان با بیان اینکه بسیار تقاضا شده که «صد اثر صد هنرمند» تبدیل به یک رویداد همیشگی شود گفت: اینستاگرام و رسانه های دیگر بسیار در جذب و جلب خریدار موثر بوده و ۶٠ درصد آثاری که به جز سایت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند به فروش می روند؛ از این روست که هر روز در چند نوبت کارها را در اینستاگرام هم صفحه لیلی گلستان (golestanlili) و هم صفحه گالری گلستان (golestan_gallery) به نمایش می گذاریم و در این باره به هیچ وجه گزینشی رفتار نمی کنیم.

او با اعلام این خبر که در واقع از ٩ صبح تا حدود یک بعد از نیمه شب مشغول سفارش گرفتن و ثبت آن هستیم، تاکید کرد: موضوع و انرژی بخش برای من فروش چشمگیر جوانان و خوشحالی و شادی آنان بابت این فروش هاست. بیش از ۹۰ درصد این آثار مستقیم از هنرمندان دریافت شده و به همین شکل نیز پول آن مستقیم به خود هنرمند می رسد.

گلستان عنوان کرد: در این میان بیشتر آثار گران‌تر خریداری شدند و من با اطمینان می توانم بگویم که مردم متوجه شده اند خرید اثر هنری پس انداز است.

مدیر گالری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: به تقاضای مکرر مردم، «صد اثر صد هنرمند» تا ۳۱ شهریور ماه جاری تمدید شده است و پس از آن هر دو هفته یک نمایشگاه انفرادی داریم که برخی از این نمایشگاه ها برای جامعه هنری بسیار جالب توجه خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است