پریانکا چوپرا به فیلم رامین بحرانی پیوست/ «ببر سفید» در هند کلید می‌خورد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۵

پریانکا چوپرا به فیلم رامین بحرانی پیوست/ «ببر سفید» در هند کلید می‌خورد

پریانکا چوپرا ستاره سینمای هند به تیم بازیگران فیلم رامین بحرانی پیوست.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، پریانکا چوپرا هنرپیشه هندی و چهره سرشناس سینمای بالیوود به پروژه ساخت اقتباس سینمایی «ببر سفید» به کارگردانی رامین بحرانی پیوست.

رامین بحرانی کارگردان ایرانی-آمریکایی و سازنده آثاری چون «خداحافظ سولو»، «به هر قیمتی» (۲۰۱۳)، «۹۹ خانه» است. آخرین فیلم او «فارنهایت ۴۵۱» و بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم خودش و به سفارش شبکه HBO بود که ستارگانی چون مایکل بی‌.جردن و مایکل شنون در آن بازی می‌کنند.

راج‌کومار رائو و بازیگر تازه‌واردی به نام آرداش گوراو از دیگر بازیگران «ببر سفید» هستند. فیلمبرداری این اثر قرار است در ماه اکتبر در هندوستان آغاز شود و نتفلیکس آن را تولید خواهد کرد.

«ببر سفید» نام رمانی به قلم آراویند آدیگا نویسنده و روزنامه‌نگار هندی/استرالیایی است که در سال ۲۰۰۸ جایزه ادبی من‌بوکر را از آن خود کرد. داستان این اثر درباره سیر و سفر خارق‌العاده مردی خودساخته از کارگری یک چایخانه روستایی و تبدیل شدن به کارآفرینی ثروتمند در شهری بزرگ است اما جنایت، عشق و فریب هزینه‌های این جاه‌طلبی هستند.

پریانکا چوپرا همچنین قرار است در یک کمدی هنوز بی‌نام یونیورسال با موضوع عروسی نیز بازی کند که خود تهیه‌کنندگی آن را هم بر عهده دارد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است