مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» تا پایان شهریور تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۵

مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» تا پایان شهریور تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» تا ۳۱ شهریور تمدید شد.

به گزارش صبا، شاهین عسگریان قائم مقام دبیر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» درباره این جشنواره گفت: به دلیل استقبال هنرمندان و درخواست آن‌ها برای فرصت بیشتر، زمان ثبت‌نام و ارسال آثار هنری به دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» شهرستان‌های استان تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

او ادامه داد: از تمامی خانواده فرهنگ و هنر دعوت می‌شود تا برای شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» شهرستان‌های استان تهران که برای ارج نهادن به تلاش‌های شایسته هنرمندان و نویسندگان و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در گستره استان تهران برگزار می‌شود، آثار خود را با توجه به موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند.

عسگریان در پایان درباره بخش‌های مختلف این جشنواره خاطرنشان کرد: سرود و نماهنگ، نمایشنامه‌نویسی، طرح و ایده خیابانی، طراحی پوستر، اجرای تئاتر خیابانی و نمایشگاه عکس و پوستر بخش‌های مختلف نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه خیابان شهید رجایی، قبل از بزرگراه آزادگان، جنب مسجد ولی الله الاعظم (عج) بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران، یا از طرق مجازی به شماره (واتس آپ و ایتا) ۰۹۳۰۱۸۰۲۵۷۸، و یا به پست الکترونیکی جشنواره  esarfestival۱۴۰۰@@gmail.com ارسال کنند.

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با همکاری اداره کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۲۷ مهر لغایت ۳ آبان‌ ۱۴۰۰ برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است