«نذرواره حسینی» به معرفی نیکوکاران سراسر کشور می‌پردازد/ پخش تا پایان اربعین | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۲
مدیر پخش رادیو فرهنگ با صبا مطرح کرد؛

«نذرواره حسینی» به معرفی نیکوکاران سراسر کشور می‌پردازد/ پخش تا پایان اربعین

میثم کطاییان مدیر پخش رادیو فرهنگ «نذرواره حسینی» رادیو فرهنگ که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تولید شده است درباره هدف پرداختن به آن توضیح داد.

میثم کطاییان مدیر پخش رادیو فرهنگ «نذرواره حسینی» که این روزها به صورت شناور روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می‌رود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره آن گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از سال ۹۲ در حال برگزاری طرح «نذرواره حسینی» است و امسال رادیو فرهنگ نیز با همکاری این کمیته به معرفی افرادی که در سراسر ایران در کار خیر پیشگام هستند می‌پردازد و درباره اقدامات آن‌ها صحبت می‌کند.

به گفته وی، اجرای این طرح در سراسر کشور می‌تواند تبدیل به یک موکب بزرگ شود که در مواقع مختلف به ویژه بحران‌ها بسیار کمک کننده باشد.

او درباره هدف این برنامه عنوان کرد: هدف ما در ابتدا صحبت از کارهای خیری است که مردم در گوشه گوشه ایران بدون لحظه‌ای تعلل و ذره‌ای چشم‌داشت انجام می‌دهند و در گام بعدی ترویج نیکوکاری در میان مردم است. همچنین از کارهایی که این افراد خَیر قرار است در آینده انجام دهند به ویژه در روز اربعین صحبت می‌شود.

مدیر پخش رادیو فرهنگ بیان کرد: مثلا کمیته امداد فردی را به ما معرفی کرد که در یکی از روزهای محرم حدود ۷۲ دیگ غذا را آماده و در میان مردم پخش کرده است و قصد دارد این کار را در اربعین نیز انجام دهد. در این برنامه که با همکاری کمیته امداد تولید می‌شود، زمینه‌ای فراهم شده تا در این روزهای سخت مردم را به همدلی و نیکوکاری دعوت کنیم.

کطاییان ادامه داد: این برنامه به صورت شناور و چهار بار در روز به شکل آیتم‌های پنج دقیقه‌ای در میان برنامه‌های مختلف رادیو پخش می‌شود.

به گفته این مدیر رادیو فرهنگ «نذرواره حسینی»، این برنامه قرار است تا پایان اربعین آنتن رادیو فرهنگ را در اختیار داشته باشد.

او درباره برنامه دیگری به نام «ایران جغرافیای مهربانی» بیان کرد: این برنامه به معرفی و تکریم افراد خیر و فعالان نیکوکاری، ترویج و تقویت فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی، تبیین جایگاه گروه‌های جهادی در مهرورزی و محرومیت زدایی، معرفی و اطلاع رسانی خیریه‌های فرهنگی، اجتماعی و نهادهای نیکوکاری، نقش کارآفرینی و ظرفیت سنجی توسعه کار خیر در جامعه می‌پردازد.

کطاییان در پایان عنوان کرد: رادیو فرهنگ از ماه رمضان ۱۳۹۸ برنامه زنده «ایران جغرافیای مهربانی» را با سه موضوع امور خیریه (بر مدار نیکی)، خیریه ها و مردمی که از این خیریه ها بهره می گیرند شروع شد و رادیو فرهنگ با پخش این برنامه زنده به تبیین فعالیت های گروه های جهادی و موسسات خیریه در خدمت رسانی به نیازمندان می پردازد.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000