ابزارهایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴

ابزارهایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

اگر به صورت مرتب به کلاس زبان می‌روید، احتمالا دوستانی دارید که آنها هم به دنبال یادگیری زبان انگلیسی در خانه هستند.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، چند سالی است که در کشور ما به درست یا غلط مد شده که بعضی افراد مناسبت‌هایی مثل هالووین را جشن می‌گیرند. خب اگر قصد چنین کاری را دارید، دست کم می‌توانید دوستان خود در کلاس زبان را دعوت کرده و با هم داستان‌های انگلیسی ترسناک بخوانید! اگر اهل رستوران یا کافه رفتن هستید، می‌توانید با هم روش‌های سفارش دادن غذا در رستوران را به انگلیسی تمرین کنید!

بازی کنید (مخصوصا بازی‌های ویدیویی)!

خیلی از ما فکر می‌کنیم یادگیری زبان انگلیسی کاری بسیار جدی است و بازی کردن هیچ ارتباطی به آن ندارد. اما همانطور که در بالا اشاره کردیم، هر گونه فعالیت مرتبط با زبان انگلیسی که از آن لذت ببرید، برای تقویت زبان شما بسیار مفید است.

بازی‌هایی که شما را در یک فضای فانتزی و پر از موجودات افسانه‌ای قرار می‌دهند معمولا پر از گفتگو و کلمات جدید هستند و به همین خاطر دایره واژگان (Vocabulary) شما را گسترده‌تر می‌کنند. این فضاها انگیزه شما را برای یادگیری بیشتر هم خواهند کرد، چون که برای رد کردن مراحل نیاز دارید که حتما گفتگوها را بفهمید.

این نوع بازی‌ها معمولا به شکل آنلاین هم در بازار وجود دارند. در این صورت، علاوه بر Vocabulary مهارت‌های ارتباطی شما هم تقویت خواهند شد چون مجبور هستید با دیگران صحبت کنید (البته اگر هم تیمی‌های شما انگلیسی زبان باشند). این گفتگوها تقریبا همیشه سریع و غیر رسمی بوده و به همین خاطر توانایی سریع فکر کردن و سریع واکنش نشان دادن را در شما تقویت می‌کنند.

در نهایت توجه داشته باشید که بعضی از این بازی‌ها بسیار اعتیاد آور بوده و ممکن است شما را از زندگی روزمره‌تان بیندازند. پس مراقب باشید و برای خود محدودیت تعیین کنید.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با سایت‌های آموزش زبان

امروزه سایت‌های فراوانی وجود دارند که کارشان آموزش زبان انگلیسی در خانه است. با وجود آنکه خیلی از امکانات این وبسایت‌ها (مثل کلاس‌های ویدیویی) رایگان نیستند و با توجه به نرخ‌های ارز بسیار هم گران تمام می‌شوند، هنوز هم آنقدر انواع محتوای متنی، صوتی و تصویری رایگان در این سایت‌ها پیدا می‌شود که بتواند شما را ساعت‌ها پای کامپیوتر یا موبایلتان میخکوب کند.

بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی در پلتفرم‌های مختلف بستگی به معیارها و نیازهای شما دارد. در این مقاله قصد داریم به‌طورکلی ویژگی‌ها و امکانات بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی را معرفی کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها اپلیکیشن مناسب خود را انتخاب و یادگیری زبان انگلیسی را فورا شروع کنید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است