مژده لواسانی مجری برنامه جدید رادیو صبا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳

مژده لواسانی مجری برنامه جدید رادیو صبا شد

مژده لواسانی در برنامه جدید «باشگاه زندگی» با افراد موفق گفتگو می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «باشگاه زندگی» عنوان برنامه جدید رادیو صبا است که با افراد موفق گفتگو می‌کند.

بشیر جعفری نیا مدیر گروه طنزوسرگرمی شبکه رادیویی صبا گفت: برنامه «باشگاه زندگی» میزبان آدم های موفقی است از اقشار مختلف جامعه هستند، از افراد عادی تا هنرمندان و مسئولان و افراد مشهور جامعه، که زندگی خود را از صفر شروع کرده اند.

مدیر گروه طنز و سرگرمی شبکه رادیویی صبا بیان کرد: زندگی پر از فراز و نشیب هایی است که همه ما آن را تجربه کرده ایم مهم این است، در جایی که برخی از آن به عنوان شکست یاد می‌کنند، درس هایی بگیرم برای ساختن پل های موفقیت هایی بزرگ تر، برنامه «باشگاه زندگی» همانطور که اسمش پیداست متعلق به همه افراد جامعه است که موفقیت هایی داشته اند.

جعفری‌نیا درباره محتوای این برنامه عنوان کرد: تلاش می کنیم در برنامه «باشگاه زندگی» با نقل داستان زندگی انسان های موفقی که زندگی و موفقیت خود را از صفر شروع کرده اند برای مخاطبان امیدبخش باشیم و یادآور شویم که هر کس در هر مرحله از زندگی با تلاش و تفکر می تواند به موفقیت های برزگی دست یابد.

او افزود: کسانی در جامعه هستند که الان به موفقیت های برزگی دست یافته اند؛ هنرمند شده اند، مشهور، سرمایه دار، مسئول و … که در زندگی شکست های زیادی را تجربه کرده اند. «باشگاه زندگی» برنامه ای برای معرفی و نقل داستان زندگی آن‌ها است.

مدیر گروه طنز و سرگرمی در پایان خبر داد: «باشگاه زندگی» از روز جمعه یازدهم شهریور با اجرای مژده لوسانی مجری موفق و جوان تلویزیون راهی آنتن رادیو صبا می شود.

جمعه ها ساعت ۲۱ می‌توانید مخاطب «باشگاه زندگی» روی امواج رادیو صبا باشید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است