بررسی عوامل موثر بر سلامت اجتماعی در «افق روشن» رادیو سلامت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲

بررسی عوامل موثر بر سلامت اجتماعی در «افق روشن» رادیو سلامت

«افق روشن» عوامل موثر بر سلامت اجتماعی و دستاوردهای این حوزه را بررسی می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «افق روشن» به تهیه‌کنندگی مرتضی میلانی به عوامل موثر بر سلامت اجتماعی و دستاوردهای این حوزه می‌پردازد و پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه است.

شهرام زین العابدینی مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره این برنامه توضیح داد: مخاطبان می‌توانند این برنامه را روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از رادیو سلامت بشنوند. ما در این برنامه به عوامل موثر بر سلامت اجتماعی و دستاوردهای این حوزه می‌پردازیم که از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه روز شنبه ۱۳ شهریور موضوع پزشکی از راه دور را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در این برنامه مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت و فاطمه نعمت اللهی رییس انجمن تله مدیسین حضور دارند و در این باره صحبت خواهند کرد.

زین‌العابدینی تاکید کرد: در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث داریم و گزارش مردمی از دیگر بخش‌های آن است، کارشناسان مختلف از نگاه خود به موضوعات مورد بحث می‌پردازند. تلاش داریم مطالبات و نیازهای مردم را در این ۲ روز پاسخگو باشیم.

مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این ۲ روز با توجه به موضوع مورد بحث، یک خبرنگار مختص حوزه خواهیم داشت و شنوندگان می‌توانند از زبان او شنونده موضوع باشند به عنوان مثال اگر موضوع درباره اقتصاد سلامت است خبرنگار اقتصادی خواهیم داشت و اگر درباره محیط زیست است میزبان خبرنگار اجتماعی خواهیم بود. گوینده و مشاور برنامه فاطمه شهبازی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است