دلیل حضور پررنگ کمدین خندوانه در آنتن رادیو صبا/ عملکردش خوب است | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۹
گفتگوی صبا با مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا؛

دلیل حضور پررنگ کمدین خندوانه در آنتن رادیو صبا/ عملکردش خوب است

مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا درباره علت حضور کمدین «خندوانه» در سه برنامه این شبکه توضیح داد.

مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره حضور ناصر محبی یکی از کمدین‌های برنامه «خندوانه» در دو برنامه «ناصر باش» و «تاریخ به روایت ناصر» که به تازگی روی آنتن این شبکه رادیویی رفته‌اند، گفت: این شخصیت یکی از کمدین‌های «خندوانه» بود که در زمان حضور در این برنامه جذابیت‌های خاصی برای مخاطب داشت و این جذابیت‌ها شاید به دلیل نوع گویش ترکی و نحوه بیان و ادای کلمات و جملات باشد که البته این به معنای بهترین گزینه بودن نیست و معنی آن این است که این فرد در میان کمدین‌های «خندوانه» عملکرد خوبی داشته است.

او درباره علت انتخاب این کمدین عنوان کرد: گویش خاصی که ناصر محبی دارد و همچنین لهجه زیبای ترکی باعث شد که در بیان بعضی متن‌های طنز موفق عمل کند. برنامه قبلی هم که با اجرای این کمدین در خردادماه با عنوان «ناصر باش» روی آنتن رفته، توانسته است با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. البته متنی که کیارش کمالی‌فرد یکی از طنزپردازان رادیو صبا برای محبی نوشته بود نیز در استقبال مردم موثر بود.

این مدیر رادیویی با اشاره به اینکه «ناصر باش» به مسائل اجتماعی می‌پرداخت، بیان کرد: این برنامه نوع روابط افراد با یکدیگر را بررسی می‌کرد و برنامه‌ای شخصیت محور است. نام این برنامه نیز به معنای یاری رساندن و همراهی و همدلی با یکدیگر است.

او ادامه داد: با توجه به شروع ماه محرم و صفر تصمیم بر این گرفتیم که برنامه‌ای با عنوان «تاریخ به روایت ناصر» تولید کنیم با این هدف که مجری برنامه تاریخ ادبیات ایران را با بیانی طنز به مخاطبان ارایه دهد. این برنامه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که آخرین قسمت آن مصادف با روز شعر و ادب فارسی است و آخرین برنامه ما نیز به استاد شهریار اختصاص دارد.

ساعی درباره هدف این برنامه گفت: این برنامه می‌خواهد با رویکردی طنز و ساده در حوزه تاریخ ادبیات کشور آگاهی و آموزش لازم را به مخاطبان خود بدهد.

مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا در پایان بیان کرد: انتخاب ناصر محبی برای اجرای این دو برنامه کاملا فکر شده بوده است و حتی زمانی که این پیشنهاد را با او مطرح کردیم، در ابتدا موافق با حضور در این پروژه نبود چراکه معتقد بود هیچ تجربه و دانشی در این حوزه ندارد و ممکن است برای حضور در این برنامه‌ها آمادگی لازم را نداشته باشد. افرادی مانند ناصر محبی در برنامه‌های مختلف رادیو صبا حضور داشتند و توانستند اوقات خوبی را در برنامه برای مخاطبان رقم بزنند که از نمونه این افراد می‌توانم به حضور مهسا ایرانیان و احمدرضا موسویان اشاره کنم.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

یک نظر

  • بقیه بچه ها عملکردشون داغونه فقط ایشون و ایرانیان و موسویان خوبه که با حقوق چندبرابری نیروهای سازمان باید بیان کار کنن 

جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000