«کندی‌من» گیشه آمریکا را فتح کرد/ ثبت یک رکورد برای کارگردانِ فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۲
با 22 میلیون دلار فروش؛

«کندی‌من» گیشه آمریکا را فتح کرد/ ثبت یک رکورد برای کارگردانِ فیلم

فیلم اسلشر «کندی‌من» با فیلمنامه ای از جوردن پیل با فروش 22.37 میلیون دلاری اش صدرنشین گیشه آخر هفته آمریکای شمالی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، فیلم ترسناک «کندی‌من» با فروش ۲۲٫۳۷ میلیون دلاری از ۳ هزار و ۵۶۹ سالن سینمایی که در اختیار داشت، صدرنشین گیشه این آخر هفته آمریکای شمالی شد.

فیلم اسلشر «کندی‌من» که با درجه بندی R منتشر شده و جوردن پیل فیلمنامه آن را نوشته است از میزان پیش بینی ها فراتر رفت و توانست باجود آنکه انتظار می رفت به دلیل بحران کرونا مردم به سینما نیایند با فروش ۲۲٫۳۷ میلیون دلاری اش به فیلم اول گیشه تبدیل شود و صدر را از فیلم «گای آزاد» بگیرد.

«کندی‌من» به کارگردانی نیا داکاستا کارگردان فیلم «کاپیتان مارول ۲» با بودجه ۲۵ میلیون دلاری توسط کمپانی MGM ساخته شده است. نیا داکاستا با صدرنشینی فیلمش در گیشه به اولین زن سیاهپوست تاریخ بدل شد که فیلمی را کارگردانی کرده که توانسته یک هفته صدرنشین گیشه شود.

فیلم ترسناک «کندی‌من» در وبسایت راتن تومیتوز از سوی منتقدان امتیاز ۸۵ درصد را دریافت کرده است. در این فیلم که به گونه ای دنباله نسخه اوریجینال «کندی‌من» محصول ۱۹۹۲ است، یحیی عبدالمتین دوم نقش آفرینی کرده است.

این ساخته نیا داکاستا البته در بازار بیرون از آمریکا شروع آرامی داشت و از ۵۱ بازار بین المللی ۵٫۲۳ میلیون دلار فروش داشت و بدین ترتیب مجموع فروش خود را به عدد ۲۷٫۶ میلیون دلار رساند.

در جدول فروش این هفته رتبه دوم به فیلم «گای آزاد» با ۱۳٫۵ میلیون دلار رسید. این فیلم نسبت به هفته پیش ۲۶٫۷ درصد افت فروش داشت و مجموع فروش کلی خود را به عدد ۷۹٫۳ میلیون دلار رساند.

رتبه های سوم تا پنجم گیشه این هفته به فیلم های «گشت پنجه ای: فیلم»، «گشت و گذار در جنگل» و «نفس نکش ۲» به ترتیب با فروش ۶، ۵ و ۲ میلیون دلار رسید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است