«نیوجرسی» مهر ماه کلید می‌خورد/ مذاکره با بازیگران

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، محسن شایانفر تهیه کننده فیلم «نیوجرسی» که نوشته مهدی علی میرزایی و به کارگردانی مسعود اطیابی است، قصد دارد به زودی برای گرفتن پروانه ساخت این فیلم اقدام کند.

این فیلم در قالب طنز اجتماعی قرار است به مشکلات کلان شهر تهران بپردازد.

اسامی بازیگران این فیلم بعد از نهایی شدن اعلام می شود و عوامل فیلم در حال حاضر مشغول مذاکره مقدماتی با چند بازیگر هستید.

این فیلم قرار بود دو سال گذشته تولید شود اما محسن شایانفر مشغول ساخت سریال «حکایت های کمال» بود که پس از پایان مراحل فنی این سریال، از اوایل مهر ماه فیلمبرداری فیلم «نیوجرسی» به احتمال زیاد آغاز می شود و تمام لوکیشن ها قرار است در تهران باشد.

به تازگی موضوعی مطرح شد که نام این فیلم با سریالی که قرار است به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته شود یکی است که در مصاحبه ای محسن شایانفر نارضایتی خود را از این موضوع بیان کرده بود.

محسن شایانفر پس از دوری چند ساله از سینما و پس از فیلم های سینمایی «شب برهنه» و «مانی و ندا» اغلب با تلویزیون همکاری داشته و سریال «هست و نیست» و به تازگی سریال «حکایت های کمال» را  برای تلویزیون ساخته است. مسعود اطیابی نیز پیش از این فیلم های «ریسمانی نزدیکتر از رگ»، «خاک  مرجان»، «ماه گرفتگی» و «تگزاس 1 و 2» و … را کارگردانی کرده است.

ریحانه مقدم

انتهای پیام/