همراهی با کشف و شهود درونی هنرمند برای یافتن پاسخ سوالات خود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۱

همراهی با کشف و شهود درونی هنرمند برای یافتن پاسخ سوالات خود

نمایشگاه نقاشی «زمان بازیافته» تا دوشنبه ۲۲ شهریور ماه در گالری اُ برپا است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه انفرادی نقاشی علی رضوانی با نام «زمان بازیافته» از جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ در گالری اُ (طبقه دوم) افتتاح شده است و تا دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ادامه دارد.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «سده‌هاست که نقاشان طبیعت بی‌جان، با ایجاد استعاره‌هایی از میرایی تا اخلاقیات، تا نگاه به آینده و بازتاب گذشته، فرهنگ تصویری معاصر را به واسطه‌ به تصویر کشیدن اشیایی که زندگی هرروزه‌ ما را تسخیر کرده‌اند، رقم می‌زنند؛ اشیایی که روایتگر فضای خصوصی، فکری و خانه‌های ما هستند.

در «زمانِ بازیافته»، علی رضوانی به بیننده اجازه می‌دهد دنیایی را که در دو سال گذشته در آن زندگی کرده است را زیر ذره‌بین بذارد و به واسطه‌ نقاشی‌هایش، بهتر درک کند. مجموعه‌ پیش رو کشف و شهودی درونی است برای یافتن پاسخ به سوالاتی که هنرمند از خود می‌پرسد. این که چگونه هویت او شکل می‌گیرد، چگونه میل، هوش، حسادت و خودفریبی در درون او و در روابطش با دیگران در تقابل هستند و چگونه شادی و لذت هنوز برای او از طریق تعامل با محیطی که در آن قرار دارد، امکان‌پذیر است. هنرمند در مجموعه‌ حاضر با حساسیت فوق‌العاده و با آگاهی تمام از تحولات و مناسبات اجتماعی و سیاسی، دید ما را به روی دنیایی درونی می‌گشاید که پر از جزئیات و همواره در حال تغییر است.»

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «زمان بازیافته» می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به گالری اُ واقع در تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است