برپایی نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» ویژه شهرستان‌های تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۰

برپایی نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» ویژه شهرستان‌های تهران

نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» شهرستان های استان تهران برگزار و فراخوان این رویداد به زودی منتشر می شود.

به گزارش صبا، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با همکاری اداره کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» شهرستان های استان تهران را برگزار می کند.

عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران دبیری این رویداد فرهنگی و هنری را عهده دار است.

نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» در بخش های سرود و نماهنگ، تئاتر خلاق خیابانی، گرافیک، عکس و پوستر، نمایشنامه نویسی صحنه ای، طرح و ایده تئاتر خیابانی برگزار می شود.

دبیر این جشنواره اعلام کرد به زودی فراخوان این رویداد با ارج نهادن به تلاش های هنرمندان و نویسندگان و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت در گستره استان تهران منتشر می شود.

جلوه های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس، جلوه های ایثار و شهادت در دوره معاصر (ایثار اجتماعی)، جلوه های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی، جلوه های ایثار و شهادت در آثار اقتباسی از رویدادهای واقعی، موضوعات مدنظر نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» هستند.

همچنین قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ شهرستان ورامین، ۱۵ هزار شهید دولت (وزرا و کارمندان شهید دولت)، ۹۳ فرمانده شهید شهرستان های استان تهران، شهدای روستا و عشایر شهرستان های استان تهران، شهدای مدافع حرم استان تهران و شهدای مدافع سلامت استان تهران نیز موضوعات ویژه این جشنواره را تشکیل می دهند.

از تمامی خانواده فرهنگ و هنر دعوت می‌شود برای شرکت در این جشنواره آثار خود را با توجه به موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نوید شاهد شهرستان های استان تهران به نشانی اینترنتی https://shahrestanha.navideshahed.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است