فرصت گالری‌گردی در آخرین روزهای فصل تابستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۷

فرصت گالری‌گردی در آخرین روزهای فصل تابستان

در گزارش پیش‌رو به معرفی نمایشگاه‌هایی پرداخته‌ایم که امروز جمعه 5 شهریور ماه امکان بازدید از آن‌ها فراهم است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، آخر هفته آخرین ماه فصل تابستان فرصت خوبی‌ برای گالری‌گردی فراهم می‌کند. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران افراد برای بازدید از نمایشگاه‌ها باید از قبل با گالری هماهنگ کنند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مکان حضور داشته باشند.

در این گزارش به نمایشگاه‌هایی که امروز جمعه ۵ شهریور ماه امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، پرداخته شده است.

نمایشگاه انفرادی نقاشی عاطفه نام‌آور به نام «سر پرنده» تا جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در گالری این/جا برپا است. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ به نشانی تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ مراجعه کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۱۵۱۴۴

نمایشگاه گروهی «مشاهده و دریافت» تا جمعه ۱۲ شهریور در گالری باوان واقع در خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ ادامه دارد.

نمایشگاه «مشاهده و دریافت» با حضور هنرمندانی چون راحله امیربهرامی، مهسا پرویزی، ترلان تبار، مهشید روشن تبار، مهسا تهرانی، نوید عظیمی سجادی، نوگل مظلومی، ژینوس میثاقی، آدنا میرزاخانیان از ساعت ۱۲ تا ۲۰ برقرار است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۳۳۵۶

همچنین نمایشگاه گروهی «کاربن» با کیوریتوری حبیب فرج آبادی تا ۹ شهریور ماه در گالری اعتماد میزبان مخاطبان است.

این نمایشگاه با حضور میلاد موسوی، سورنا زمانی، مریم امیرواقفی، مهدی محسنی، پارسا مستقیم، بهمن ایروانی، مجید فعال، سینا خاتمی، آناهیتا باقری، کیمیا دهقان، سعید خالقی، مائده سالار، بابک کبود، کیمیا میرزایی، محمد جلیلی، عماد نوروزی، بهاره بابایی، آناهیتا شهامتی، نیکی فلاح فر، نگین لون آمیز در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۱۲۷۱، ۰۲۱۸۸۸۲۹۰۱۷

 «چشم اندازهای پیش‌رو» عنوان نمایشگاه گروهی عکس با کیوریتوری مهدی وثوق نیا است که تا ۳۱ شهریور به صورت مجازی در نمایشگاه راه ابریشم برپا است.

و در پایان نمایشگاه انفرادی نقاشی «امواج رنگین» از سروژ بارسقیان تا ۱۲ شهریور همه روزه به‌جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱ تا ۱۹ در گالری «+۲» بر پا است. این گالری در خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۸، طبقه‌ دوم واقع شده است.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۲۳۱۱۴

ندا زنگینه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000