«شب دهم» موضوع نوستالژی «سریالیست» شد/ پیام دهکردی با پرونده بازیگران خارجی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸

«شب دهم» موضوع نوستالژی «سریالیست» شد/ پیام دهکردی با پرونده بازیگران خارجی

برنامه «سریالیست» این هفته چهارم شهریور ماه با حضور پرویز فلاحی پور در بخش نوستالژی این برنامه سریال «شب دهم» را با بازی این بازیگر مرور می‌کند.

به گزارش صبا، در تازه‌ترین قسمت برنامه «سریالیست» که امشب پنجشنبه چهارم شهریور روی آنتن می رود، پدرام کریمی میزبان علیرضا استادی و نیلوفر کوخانی بازیگران سریال «هم بازی» است و با آن ها درباره این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی اسفند ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو پخش شد، گفتگو می‌کند.

در بخش نوستالژی پرویز فلاحی‌پور بازیگر پیشکسوت به بهانه مرور خاطرات سریال محبوب «شب دهم» به برنامه می آید. سریالی ساخته حسن فتحی که فلاحی‌پور با کاراکتر یاور در آن حضور دارد.

اجرای بخش پرونده این هفته را پیام دهکردی برعهده دارد و به حضور بازیگران خارجی با ملیت‌های مختلف در سریال‌های ایرانی می‌پردازد.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود. این برنامه در دهه اول محرم نیز در ۱۱ ویژه برنامه به آثار مذهبی و تاریخی تلویزیون پرداخت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است