عاشقانه‌ها و رمانتیک‌های سینمای ایران و جهان در رادیو صبا | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹

عاشقانه‌ها و رمانتیک‌های سینمای ایران و جهان در رادیو صبا

رادیو صبا با برنامه «ترین‌ها» در تازه‌ترین قسمت خود قرار است به برترین فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک ایران و جهان بپردازد.

به گزارش صبا، رادیو صبا در برنامه «ترین‌ها» بهترین فیلم های رمانتیک ایران و جهان را از نگاه مخاطبان معرفی می کند.

فیلم رمانتیک یا فیلم عاشقانه فیلمی است که در آن جنبه‌های عاشقانه وجود دارد و مرکزیت فیلم نیز درباره همین موضوع است. از آنجا که بسیاری از فیلم‌ها دارای جنبه‌های عاشقانه بین شخصیت‌های فیلم هستند، می‌توان هر فیلمی را که در آن طرح مرکزی (به پیروی از داستان) حول محور روابط یا احساسات عاشقانه میان شخصیت‌های اصلی داستان تعریف شده‌است، فیلم رمانتیک یا عاشقانه نامید.

برنامه «ترین ها» در رادیو صبا با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و… پخش می شود.

روز جمعه پنجم شهریور در این برنامه رمانتیک ترین فیلم های تاریخ سینما از نگاه مخاطبان معرفی می شود.

«ترین‌ها» در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و… را مطرح تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به «ترین ها» از نظر مخاطبان برسند.

در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به شنوندگانی که در طول هفته از طریق فضای مجازی اسامی و آرای خود را ثبت می‌کنند تعلق می گیرد، اجرای این بخش بر عهده شهره احمدوند است.

اجرای بخش «ترین‌های جهان» که از برترین های جهان برای شنوندگان می گویند، بر عهده مریم اویسی از پژوهشگران برنامه است.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی، پژوشکری مریم اویسی و شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است