فیلمنامه پل شریدر فیلم می شود/ روایت زندگی اینفلوئنسر اینستاگرامی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۲

فیلمنامه پل شریدر فیلم می شود/ روایت زندگی اینفلوئنسر اینستاگرامی

فیلمنامه پل شریدر فیلمنامه نویس بزرگ آمریکایی که درباره یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است توسط یک کارگردان فیلم اولی تبدیل به فیلم می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پلی‌لیست، بردلی بردوگ قرار است فیلمنامه پل شریدر فیلمنامه نویس چیره دست آمریکایی را که درباره یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است، تبدیل به فیلم کند. این فیلم اولین کار بلند سینمایی بردوگ در جایگاه کارگردان است.

بردوگ پیش از این در سریال «فاسترز» به عنوان یکی از فیلمنامه نویسان و خالقان اثر فعالیت کرده بود.

عنوان این فیلم که شریدر فیلمنامه آن را نوشته «زندگی از سمت دیگر» خواهد بود. فیلم داستان دختر ۲۳ ساله ای به نام امیلی که یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است را روایت می کند. امیلی و دوستش موسی لفیت بوکسور ۳۴ ساله مهاجر الجزایری تمام تلاش خود را می کنند تا در شهر نیویورک دوام بیاورند. امیلی در این راه دست به هرکاری می زند تا بتواند پول بدست بیاورد، موسی نیز به عنوان بادیگارد و راننده او فعالیت می کند.

پل شریدر را بدون شک بسیاری از سینمادوستان با کارهای درخشانش با مارتین اسکورسیزی می شناسند، از شریدر به عنوان یکی از بزرگترین فیلمنامه نویسان تاریخ سینمای ایالات متحده آمریکا یاد می شود او در پرونده کاریش فیلمنامه چند تا از شاهکارهای تاریخ سینمای آمریکا مثل «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «ژیگولوی آمریکایی» و «آخرین وسوسه مسیح» را دارد.

شریدر سال گذشته با فیلم «آخرین اصلاح شده» به عنوان کارگردان و فیلمنامه نویس نیز در فصل جوایز خوش درخشید و توانست نامزد جایزه اسکار فیلمنامه شود.

گفته می شود تولید فیلم «زندگی از سمت دیگر» اوایل سال آینده میلادی آغاز می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است