«دورهمی» و «خندوانه» بعد از ماه صفر پخش می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳

«دورهمی» و «خندوانه» بعد از ماه صفر پخش می‌شوند

برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» پس از ماه صفر از شبکه نسیم پخش می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» برای بازگشت به آنتن پس از ماه صفر آماده می‌شوند.

«خندوانه» از اواخر سال ۹۹ فصل هفتم خود را آغاز کرد و تا پیش از ماه محرم ۵۲ قسمت را روی آنتن برد که البته درگیری عوامل برنامه و رامبد جوان با بیماری کرونا سبب شد همه قسمت‌های پیش‌بینی شده مربوط به قبل از ایام سوگواری پخش نشوند. تیم این برنامه در تلاش‌اند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر ادامه فصل جاری را تولید و پخش کنند.

«دورهمی» نیز که با تغییر کلی در فرم و ساختار برنامه از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش خود را آغاز کرده بود با محوریت سنجش و بالا بردن اطلاعات عمومی طراحی و پخش شد. این برنامه که ۳۳ قسمت از آن تا پیش از این ایام پخش و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حاضر در فصل اول معرفی شد، خود را برای فصل دوم بعد از محرم و صفر آماده می‌کند که قرار است با حفظ کلیت برنامه بخش‌هایی به آن اضافه و در شیوه پرسش و جریان رقابت اتفاقات جدیدی رخ دهد.

«دورهمی» و «خندوانه» عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در تیرماه سال ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده‌اند و فصل جاری این برنامه‌ها تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است