«سروقامتان» به مناسبت روز پزشک از شبکه سلامت روی آنتن می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۷

«سروقامتان» به مناسبت روز پزشک از شبکه سلامت روی آنتن می‌رود

شبکه سلامت با ویژه برنامه «سروقامتان» دوشنبه اول شهریورماه به مختصات زندگی شخصی یک پزشک می‌پردازد.

به گزارش صبا، ویژه برنامه روز پزشک با عنوان «سروقامتان» توسط شبکه سلامت صدا و سیما و با همکاری سازمان نظام پزشکی روز دوشنبه اول شهریور ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه هم‌زمان با سالروز تولد ابوعلی سینا پزشک شهیر ایرانی که به نام روز پزشک نامگذاری شده است در برج میلاد تهران به صورت زنده از ساعت ۱۵ الی ۲۱ به تهیه کنندگی سید محمدحسین پورفاضلی و با اجرای آرش ظلی‌پور با مشارکت سازمان نظام پزشکی از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

در ویژه برنامه «سروقامتان»، در گفتگوهایی با محمدرضا ظفرقندی، جان بابایی، سیما سادات لاری، ناصر سیم فروش، حسن ابوالقاسمی، موید علویان، هادی انصاری، پروفسور محمدحسین سلطان زاده، علی تاجرنیا، حسین کرمانپور، مصطفی جلالی فخر، مسعود حبیبی، محمد جهانگیری، خسرو صادق نیت، دهقان، محمدرضا صالحی، رودگری، محمدحسین پورغریب و تعدادی دیگر از اعضای هیات علمی و دانشجویان دستیاری و پزشکی که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند، به مختصات زندگی شخصی یک پزشک، خاطرات دوران تحصیل، طبابت و روزهای مبارزه مدافعان سلامت با کرونا پرداخته می شود.

همچنین در بخشی از برنامه حضور خانواده های شهدای مدافع سلامت زینت بخش آن خواهد بود.

پخش گزارش های مردمی، نماهنگ، مستند سرگذشت یک پزشک، مستند پزشکان رزمنده دیروز و اساتید امروز، کلیپ گروه های جهادی و آیتم های ویژه روز پزشک از دیگر بخش های سروقامتان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است