«گای آزاد» همچنان پرفروش‌ترین فیلم گیشه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲

«گای آزاد» همچنان پرفروش‌ترین فیلم گیشه

فیلم «گای آزاد» با شرکت رایان رینولدز در این هفته به رقم فروش 18.8 میلیون دلار دست پیدا کرد و بار دیگر صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «گای آزاد» محصول کمپانی های قرن بیستم و دیزنی علیرغم ادامه روند بیماری کرونا و توفان هنری در شمال شرق آمریکا همچنان صدرنشین گیشه باقی ماند.

فروش فیلم اکشن کمدی خانوادگی «گای آزاد» با شرکت رایان رینولدز و به کارگردانی شاون لوی نسبت به هفته گذشته ۳۴ درصد افت داشت. این فیلم در این هفته به رقم فروش ۱۸٫۸ میلیون دلار دست پیدا کرد و مجموع فروش خود را در ۱۰ روز گذشته به عدد ۵۸٫۸ میلیون دلار رساند.

«گای آزاد» در میان فیلم های اکران شده در دوران کرونا با تنها ۱۰ میلیون تنزل در فروش، کمترین میزان افت را در اختیار گرفت و بدین ترتیب توانست برای دومین هفته صدرنشین گیشه شود.

این فیلم در فراسوی مرزهای آمریکا نیز موفق ظاهر شد و توانست از ۴۶ بازار بین المللی ۱۷٫۱ میلیون دلار فروش داشته باشد و رقم فروشش از یکصد میلیون دلار فراتر رفت و همینطور توانست صدرنشینی خود در بسیاری از بازارهای جهانی از جمله بریتانیا را تداوم ببخشد.

در این هفته، انیمیشن «گشت پنجه‌ای: فیلم» با فروش ۱۳ میلیون دلاری در نخستین هفته اکرانش، نزدیک ترین رقیب «گای آزاد» در گیشه بود.

«گشت پنجه‌ای: فیلم» در بازار بین الملل هم ۲۱٫۵ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروشش را به عدد ۳۴٫۵ رساند.

رتبه سوم گیشه این هفته نیز به فیلم «گشت و گذار در جنگل» رسید. این فیلم ماجراجویی توانست مجموع فروش خود را به عدد ۱۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان برساند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است