سایت «ورزش سه» بهترین های فوتبال ایران را انتخاب می کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۳
با معرفی اعضای کمیته فنی؛

سایت «ورزش سه» بهترین های فوتبال ایران را انتخاب می کند

بهترین های ماه و فصل فوتبال ایران بر پایه مراجع و داده های علمی و تخصصی و با حضور چهره های فوتبال ایران انتخاب می شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا، سال ها است که نسبت به مرجعی تخصصی درباره فوتبال که بتواند معیاری برای انتخاب بهترین ها باشد، احساس نیاز می شد و حالا قرار است در این فصل این اتفاق رخ بدهد.

سایت «ورزش سه» با کمک چهره های سرشناس و متخصص فوتبال ایران از این پس و براساس اطلاعات علمی و آماری اقدام به انتخاب بهترین های ماه و همچنین بهترین های فصل فوتبال ایران خواهد کرد.

در فوتبال دنیا مجله فرانس فوتبال در فرانسه یکی از اولین مراجعی بود که دست به انتخاب بهترین های فوتبال زد و بعدها فیفا نیز چنین برنامه ای را اجرا کرد.

نشریات معتبری چون کیکر آلمان و یا سایت های معتبر فوتبالی در اروپا دست به انتخاب بهترین ها زده اند و این موضوعی است که به نظر می رسد می تواند نقش مهمی در ایجاد انگیزه و پیشرفت و همچنین ارتقا سطح آگاهی مخاطبان و اهالی فوتبال نسبت به کیفیت بازیکنان و مربیان و تیم ها می شود.

در همین ارتباط هیات داورانی متشکل از مجیدجلالی (مربی و کارشناس فوتبال)، امیر حاج رضایی ( کارشناس فوتبال)، رحمان رضایی (ستاره سابق فوتبال ایران) و علی سامره (ملی پوش سابق فوتبال ایران) تشکیل شده و با حضور پژمان راهبر به عنوان نماینده «ورزش سه» مسئولیت انتخاب بهترین ها را به عهده دارند که البته در پروسه انتخاب آرای مردمی و همچنین نظر سایر کارشناسان فوتبال با ضرایب متفاوت در نظر گرفته خواهد شد.

این افراد روز گذشته در مراسمی در رستوران ارکیده، احکام داوری خود را به صورت رسمی از مهدی شاملو بنیانگذار وبسایت «ورزش سه» دریافت کردند.

در انتخاب بهترین های هر ماه فوتبال ایران داده های علمی و تخصصی تعیین کننده هستند ضمن اینکه انتخاب نیز فارغ از مسایلی چون تعلقات رنگی مخاطبان نیز تنها براساس اطلاعات موجود از ارایه سطح کیفی بازیکنان انجام می شود.

بررسی های اولیه برای انتخاب بهترین های فوتبال ایران از ماه شهریور کلید می خورد. در عین حال قرار است در پایان فصل نیز طی مراسمی شایسته بهترین های یکسال و یک فصل انتخاب و معرفی شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است