«بهارستان» مطالبات مردم را پیگیری می‌کند/ اجرا با سیاوش صفاریان‌پور | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۶

«بهارستان» مطالبات مردم را پیگیری می‌کند/ اجرا با سیاوش صفاریان‌پور

برنامه «بهارستان» هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه شما پخش می‌شود.

به گزارش صبا، برنامه «بهارستان» به تهیه کنندگی مهدی برومند و سردبیری مریم فیروزی با اجرای سیاوش صفاریان پور و حضور نمایندگان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه شما پخش می‌شود.

مهدی برومند تهیه‌کننده «بهارستان» درباره این برنامه اظهار کرد: «بهارستان» برنامه گفتگومحور درباره ویژگی‌ها، مزیت‌ها، ظرفیت‌ها، توانایی‌ها، نیازها، مشکلات، خواست‌ها، امیدها و آرزوها، چشم‌اندازهای مردم حوزه انتخابی آن‌ها و چگونگی اقدامات، فعالیت‌ها و تلاش‌های نمایندگان برای تحقق آن است.

او افزود: در این برنامه از طرح‌ها و برنامه‌ها، چگونگی متمرکز کردن امکانات، مهیا کردن زمینه‌ها، به کارگیری استعدادها و لزوم پذیرفتن نقش‌ها و مسئولیت‌ها و ضرورت به انجام رساندن وظایف می‌پردازد.

برومند خاطرنشان کرد: در این برنامه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این سوالات که چرا باید انجام فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی متناسب با قابلیت‌ها و شرایط هر منطقه برنامه ریزی و اجرا شود؟ چگونه باید برای استفاده درست و خردمندانه از سرمایه‌های باارزش انسانی و منابع منحصر به فردِ مادی و سرزمینی با تصمیمات هوشمندانه در سرمایه گذاری، تخصیص منابع، تنظیم بودجه و قانونگذاری دقیق، منظم و پیوسته و عقلانی عمل کرد؟ چطور می‌توان با آسان کردن مسیر اجرای قوانین و نظارت مداوم و آگاهانه و بدون تبعیض بر حسن انجام آن، توسعه متوازن و رشد پایدار را برای روستاها شهرها و استان‌های کشور به ارمغان آورد، مطرح می‌شود.

این تهیه کننده به جزییات برنامه پرداخت و گفت: «بهارستان» گفتگویی است با نمایندگانی که مردم برای مجلس انتخاب کرده‌اند. در این برنامه صحبت‌هایی از جنس زندگی، کسب و کار، دیدنی‌ها و خوردنی‌ها، فرهنگ و تمدن و آداب و رسوم، توانایی‌ها و نیازها و برنامه ریزی‌ها، کارهای انجام شده و نشده و غم‌ها و شادی‌ها و نگرانی‌ها… می‌شود.

فصل جدید «بهارستان» با سیاست‌های اجرایی کشور آغاز خواهد شد

او درباره ویژگی‌های این برنامه مطرح کرد: در فصل جدید با سیاست‌های اجرایی کشور که با شروع به کار دولت سیزدهم آغاز خواهد شد، بیشتر از آینده خواهیم گفت و بر لزوم تمرکز مجلس بر ۲ وظیفه اصلی خود یعنی‌ قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین تاکید خواهیم کرد. گفتمان طراحی شده در این برنامه گفتمانی جریان‌ساز، منسجم و هدفمند در راه تحقق اهداف کشور با در نظر گرفتن نیاز امروز و آینده است.

برومند تاکید کرد: برنامه «بهارستان» توسط معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما حمایت می‌شود، و زمینه مناسب تولید و پخش آن توسط شبکه شما که یکی از اهداف اصلی‌اش توجه ویژه به انعکاس توانمندی‌ها، استعدادها، نیازها، مشکلات و خواست‌های مردم استان‌های کشور است، فراهم شده و در نهایت با آگاهی از نقش موثر شبکه‌های استانی در جذب مخاطبان این برنامه امکان بازپخش «بهارستان» از شبکه‌های مراکز را نیز میسر کرده است.

این تهیه‌کننده در پایان خاطرنشان کرد: «بهارستان» هر هفته سه شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه شما پخش می‌شود و تکرار آن را هم می‌توان در همان هفته از شبکه استان مربوطه مشاهده کرد. تاکنون ۲ قسمت از این برنامه پخش شده است؛ قسمت اول به استان خراسان شمالی با حضور علی جدی نماینده شیروان و محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و دومین قسمت به استان فارس با حضور محمد جواد عسکری نماینده داراب و زرین دشت و روح الله نجابت نماینده شیراز و زرقان اختصاص داشت.

انتهای پیام/

یک نظر

  • درودبرشما ودست اندرکاران برنامه بسیارعالی بهارستان که رسالت آگاهی رسانی وارتباط مردم با مسئولین راسرلوحه خود درراه آبادی کشوردرپیش گرفته است.ایران آبادبا مردمی آگاه