مشغول نگارش «ملکه زنبورهای عسل» هستم/ کار با مردم بومی لذت‌بخش است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۶
مجتبی اسدی‌پور به صبا گفت:

مشغول نگارش «ملکه زنبورهای عسل» هستم/ کار با مردم بومی لذت‌بخش است

یک کارگردان آثار سینمایی و تلویزیونی درباره آخرین فعالیت‌های خود و ساخت چند تله فیلم برای سیمای استان‌های کشور خبر داد.

مجتبی اسدی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: درحال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه‌ای اجتماعی با مضمون حق طلبی به نام «ملکه زنبورهای عسل» هستم. این کار، یک فیلم تلویزیونی خواهد بود که در مرکز سیمای استان‌های فارس تولید خواهد شد.

وی افزود: در این روزهای کرونایی نزدیک به یک سال است که در شیراز مشغول به کار هستم و چهار فیلم تلویزیونی هم برای سیمای استان های شیراز تا به امروز مقابل دوربین برده‌ام؛ «بختک»، «شاهد همینجا»، «صبحی دیگر» و «یک ثانیه، یک ماجرا» عنوان آثاری است که در یک سال گذشته آن‌ها را ساخته‌ام. این فیلم ها از سوی بخش خصوصی تولید شده و پس از ساخت به سیمای استان‌های شیراز و پلتفرم فیلمنام فروخته شده است.

این فیلمساز درباره شرایط کار در سیمای استان‌ها بیان کرد: در این زمینه تجربیات فراوانی دارم چراکه در سیمای استان‌های بسیاری از شهرها کار کرده‌ام. فیلم ساختن در این حوزه به لحاظ مالی شاید قابل قیاس با شبکه ملی نباشد، اما کار کردن با بچه‌های بومی شهرهای دیگر بسیار لذت بخش است.

وی ادامه داد: ساخت یک تله‌فیلم امروز نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان خرج دارد، اما در سیمای استان‌ها تنها ۳۵۰ میلیون تومان برای فیلم‌های تلویزیونی هزینه می‌شود. این امر نشان می‌دهد که تا چه اندازه در تولیدات این گونه باید مسائل مالی و هزینه‌ها خلاصه و محدود باشد. این نکته نیز مهم است که هنرمندان شهرستانی بسیار پراستعداد هستند و برای همین فکر می‌کنم چنین آثاری قادرند استعداد‌های خوب را شناسایی کنند تا به هنر این سرزمین معرفی شوند.

این فیلمساز در انتها اعلام کرد: پیش‌تر قرار بود فیلمی سینمایی با عنوان «صبح آرام، عصر طوفانی» را مقابل دوربین ببرم، اما به دلیل فوت عزت‌الله جامعی ندوشن تهیه‌کننده فیلم فعلاً زمان مشخصی را برای ساخت آن نمی‌توانم عنوان بکنم، در صورتی‌که قبل از این که تهیه‌کننده از دنیا برود همه کارهای آن برای کلید خوردن انجام شده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است