این نمایش روایت تلخ از کودکی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۴
غزل راه آورد در گفت و گو با «صبا»:

این نمایش روایت تلخ از کودکی است

نمایش «به دنیا خوش آمدید» درام اجتماعی در حقیقت به کودکی انسان‌ها اشاره دارد .
غزل راه آورد بازیگر و تهیه کننده نمایش «به دنیا خوش آمدید» درباره موضوع نمایش در گفت و گو با «صبا» اظهار داشت: نمایش «به دنیا خوش آمدید» آسایشگاه دنیا را بررسی می‌کند و منظور از آسایشگاه خود دنیاست و اتفاقاتی که در آن‌جا می‌افتد. این نمایش ده بازیگر دارد و هرکدام با همزاد خود در ۵ پرده که هر بخش یکی از معضلات جامعه را روایت می‌کندو حالت مونولوگ گویی دارد.
وی در ادامه درباره نمایش «به دنیا خوش آمدید» افزود: این درام اجتماعی در حقیقت به کودکی انسان‌ها اشاره دارد و اتفاقاتی که برای آن‌ها رخ داده و در بزرگسالی تاثیر گذاشته است. موضوع این نمایش و شفافیت آن برای خیلی‌ها تعجب‌آور بود که شما چطور به این راحتی موضوعات اجتماعی را مطرح می‌کنید.
بازیگر نمایش «به دنیا خوش آمدید» از تلخی نمایش گفت: موضوع نمایش «به دنیا خوش آمدید» تلخ است و شاید مخاطب به راحتی آن را نپذیرد اما نمی‌توان این موضوع را نادیده رفت و باید در قالب نمایش عنوان کرد.
وی از استقبال مردم از نمایش «به دنیا خوش آمدید» گفت: باتوجه به موضوع مهمی که در این نمایش روایت می‌شود اما استقبال خوبی از طرف مردم نداشته‌ایم چراکه این روزها تمام توجهات به سمت یکی دوتا از نمایش‌های دیگر است و بسیاری از نمایش‌هایی که تلاش کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند دیده نمی‌شود و در نهایت سالن‌ها خالی می‌ماند.
 غزل راه آورد در ادامه توضیح داد: نمایش «به دنیا خوش آمدید» روایت تلخی از معضلاتی است که شاید هرکدام از ما یکی از آن‌ها را تجربه کرده باشیم به همین خاطر این نمایشنامه در روحیه بازیگران ما تاثیر گذاشته و در یکی از اجراها به دلیل مناسب نبودن شرایط روحی یکی از بازیگران اجرا کنسل شد.
وی در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های من این است که مردم را به سمت تئاترهای اجتماعی بیاوریم تا با موضوعات مختلف آشنا شوند. اما متاسفانه این روزها مردم به دنبال بازیگران چهره هستند و حتی حاضرند هزینه‌های زیادی پرداخت کنند درصورتی که اگر این حمایت از بچه‌های کار اولی باشد شاید نتیجه خیلی بهتری ببینیم. ما نه تنها از طرف مردم حمایت نشدیم بلکه هنرمندان هم دعوت ما را برای تماشا تئاتر رد کردند.
نسترن معصوم‌پور

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000