فرشته طائرپور تا آخرین لحظات پیگیر واکسیناسیون هنرمندان بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰

فرشته طائرپور تا آخرین لحظات پیگیر واکسیناسیون هنرمندان بود

مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه‌های تصویری ایران معتقدست زنده‌یاد فرشته طائرپور چارۀ تمام مشکلاتِ صنفی را در همبستگی و همدلیِ تمام اهالی رسانه‌های دیداری می‌دانست.

به گزارش صبا، امیر پروین حسینی مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه‌های تصویری ایران ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت فرشته طائرپور، تهیه کننده پیشکسوت سینما گفت:  امروز سوگوارِ بانویی فرهیخته و بزرگمنش هستیم که سال‌ها برای رفاه، امنیت شغلی و شئونات حرفه‌ای همه همکاران صنف سینما و تلویزیون، بی‌دریغ تلاش کرد. از همین روی همه ما داغدارِ این فقدانِ تلخ و ناگوار هستیم.

او ادامه داد: جامعه هنری کشور و به ویژه خانواده سینمایی کشور امروز صبح یکی از تلخ ترین خبرهای سال جاری را تجربه کرد و یک عضو مهربان خود را پس از تحمل روزها بیماری کرونا ازدست داد.

پروین‌حسینی، فرشته طائرپور را از جمله تهیه کنندگان فعال سینمای ایران دانست و بیان کرد: در واقع او یک فعال واقعی در امور صنفی بود و  به عنوان عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان فیلم و برنامه‌های تصویری ایران همواره سعی می‌کرد تا با تلاش‌های بسیار و خستگی ناپذیر خود عضوی موثر و یک حامی بزرگ برای این اتحادیه و اعضایش باشد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «آینه بغل»، به تلاش‌ها و حمایت‌های مادرانه و دلسوزانه طائرپور در حل مشکلات مالیات جامعه سینمایی و تلویزیونی کشور اشاره کرد و افزود: این حمایت های بی‌کران او از جامعه همکاران و هنرمندان در واقع بر هیچ کس پوشیده نیست و صد افسوس که به دلیل شرایط قرنطینه کرونا در کشور امکان بدرقه باشکوه و قدرشناسانه هنرمندان از این سینماگر در این روزها میسر نیست.

پروین حسینی عنوان کرد: او با وجود ابتلا به بیماری کرونا تا آخرین لحظات حضورش پیگیر واکسیناسیون هنرمندان صنعت تصویر کشور بود و باور داشت هنرمندان سینما و تلویزیون در جبهه رویارویی نزدیک و مستقیم با کرونا هستند و باید از آن ها حمایتی ویژه شود.

این تهیه‌کننده در پایان تاکید کرد: به یاد داشته باشیم زنده‌یاد فرشته طائرپور همواره به فعالیت جمعی اعتقاد داشت و حامی تمامی دست‌اندرکاران امور صنفی بود. او چارۀ تمام مشکلاتِ صنفی را در همبستگی و همدلیِ تمام اهالی رسانه‌های دیداری می‌دانست. خاطرۀ سبز او را ارج می‌نهیم و برای روح بلندش آرامش و رضوان الهی می‌طلبیم و برای خانواده محترم ایشان صبر بسیار خواستاریم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است