«گورکن» در جشنواره «چیچستر» به نمایش درمی‌آید/ رونمایی از پوستر انگلیسی فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

«گورکن» در جشنواره «چیچستر» به نمایش درمی‌آید/ رونمایی از پوستر انگلیسی فیلم

همزمان با حضور «گورکن» در بیست و نهمین جشنواره فیلم «چیچستر» انگلستان از دومین پوستر انگلیسی این فیلم رونمایی شد.

به گزارش صبا، فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان به عنوان تنها نماینده سینمای ایران امروز ۱۷ آگوست برابر با ۲۶ مرداد و جمعه ۲۰ آگوست مصادف با ۲۹ مرداد در ۲ نوبت در بخش رقابتی سینمای جهانِ بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «چیچستر» انگلستان به نمایش در می‌آید.

همزمان با این حضور از دومین پوستر انگلیسی این فیلم با طراحی عرفان بهکار رونمایی شد.

«نظم نوین» (برنده شیر نقره‌ای جایزه بزرگ هیات داوران ونیز ۲۰۲۰)، «تکه‌های یک زن» (نامزد شیر طلایی ونیز ۲۰۲۰ و نامزد اسکار و گلدن گلوب ۲۰۲۱)، «مردی که پوستش را فروخت» (برگزیده ونیز ۲۰۲۰ و نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی ۲۰۲۱)، «ما اینجا هستیم» (منتخب کن ۲۰۲۰) و «سُعاد» (منتخب کن ۲۰۲۰ و برگزیده ترایبکا ۲۰۲۱) از جمله آثار شاخص در بخش سینمای جهان این جشنواره محسوب می‌شوند.

فیلم سینمایی «گورکن» هفته آینده نیز در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلمسازان جدید میدلبری آمریکا و پانزدهمین جشنواره فیلم پنج دریاچه آلمان نیز به نمایش درخواهد آمد.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «چیچستر» از تاریخ ۱۲ تا ۲۸ آگوست ۲۰۲۱ (۲۱ مرداد تا ۶ شهریور ۱۴۰۰) به‌صورت حضوری در شهر چیچستر انگلستان برگزار خواهد شد.

«گورکن» به‌تازگی در ایران در پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو به صورت آنلاین به نمایش درآمده است و مخاطبان خارج از کشور نیز می‌توانند آن را با زیرنویس انگلیسی در پلتفرم تلویکا تماشا کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است