علی سلیمانی قرار بود کریم صبوری «اپیدمی» باشد/ یکی از نقش‌های اصلی را از دست دادیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
تهیه کننده سریال به صبا گفت:

علی سلیمانی قرار بود کریم صبوری «اپیدمی» باشد/ یکی از نقش‌های اصلی را از دست دادیم

تهیه‌کننده سریال «اپیدمی» با ابراز تاسف از درگذشت علی سلیمانی از جزییات همکاری این پروژه با سلیمانی صحبت کرد.

سعید کمانی تهیه‌کننده سریال «اپیدمی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا از آخرین حضور علی سلیمانی در یک مجموعه تلویزیونی و در سریال «اپیدمی» خبر داد و گفت: علی سلیمانی قرار بود در سریال ما نقش «کریم صبوری» را بازی کند که متاسفانه او را از دست دادیم.

او افزود: کریم صبوری کاراکتری بود که از خود علی سلیمانی ۱۰ سالی بیشتر سن داشت و نقش یک راننده آمبولانس را قرار بود بازی کند. حضور این بازیگر به تازگی در سریال قطعی شده بود و به دلیل اینکه در پروژه «جمعمون جمعه» شبکه دو نیز حضور داشت، نتوانستیم گریمی را که برای کریم صبوری در نظر گرفته شده بود اجرا کنیم.

کمانی در پایان بیان کرد: نکته جالب اینجاست که سریال «اپیدمی» خود موضوعی درباره بیماری کرونا دارد و قرار است شرایط حساس بیماری کرونا را به تصویر بکشیم و این بازیگر نیز حضور در «اپیدمی» را با روی باز پذیرفت اما امروز ما یکی از نقش‌های اصلی سریال را از دست داده‌ایم.

مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان برای مقابله با آن می‌پردازد و پاندمی کرونا را از روزهای ابتدایی شیوع در ایران و دنیا به تصویر می‌کشد.

مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» محصول خانه تولیدات جوان صدا و سیماست که قرار است از شبکه سه پخش شود.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است