مشغول بازی در «نیسان آبی» هستم/ امضای قرارداد با یک سریال تلویزیونی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷
گیتی قاسمی با صبا مطرح کرد؛

مشغول بازی در «نیسان آبی» هستم/ امضای قرارداد با یک سریال تلویزیونی

گیتی قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون از تازه‌ترین فعالیت‌های خود خبر داد.

گیتی قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: درحال حاضر مشغول بازی در سریال «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی هستم. بازی من در این سریال پلتفرمی از ۲ ماه پیش آغاز شده است و تا پایان کار هم ادامه دارد.

وی همچنین خبر داد: برای بازی در یک سریال تلویزیونی نیز قرارداد بسته‌ام و قرار است به زودی حضورم در سریال دیگری قطعی شود.

این بازیگر درباره نقش‌هایی که تا این لحظه بازی کرده است، توضیح داد: در ابتدای کارم نقش‌هایی که می‌پذیرفتم خیلی کوتاه بودند، اما فکر می‌کنم در عین کوتاه بودن کیفیت خوبی داشتند، اما امروز در شرایطی هستم که می‌توانم نقش‌ها را به میل خود انتخاب کنم.

قاسمی در پایان درباره حضور خود در سریال «سیاوش» گفت: سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری که به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش شد، از آن دست آثاری است که هر بازیگری حضور در آن را دوست دارد. من بعد از خواندن فیلمنامه جذب سریال شدم و بازی در آن را پذیرفتم. این را هم باید اضافه کنم که کارگردانی و نویسندگی این سریال یکی از اتفاقات خوب در کشورمان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است