کانون کارگردانان سینمای ایران: به نسل‌کشی مردم ایران با کرونا پایان دهید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۶

کانون کارگردانان سینمای ایران: به نسل‌کشی مردم ایران با کرونا پایان دهید

کانون کارگردانان سینمای ایران در بیانیه‌‌ای خواستار سرعت بیشتر در واکسیناسیون عمومی مردم ایران شد.

به گزارش صبا، کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن ابراز تسلیت برای درگذشت علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون، در بیانیه‌ای خواستار سرعت بخشیدن در واکسیناسیون عمومی مردم ایران شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«کانون‌ کارگردانان سینمای ایران ضایعه درگذشت علی سلیمانی بازیگر و کارگردان سینما را به خانواده آن مرحوم و اهالی سینما و تئاتر و تلویزیون تسلیت می‌گوید.

کانون کارگردانان طی ماه های گذشته مثل خانه سینما و دیگر سینماگران تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت ولی متاسفانه همه این درخواست‌ها با جواب منفی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت روبه‌رو شد.

هم اکنون با دیدن شرایط گسترش افسار گسیخته کرونا در جامعه در حالی‌که کاملا از عملکردهای مسئولان ارشد و غیرارشد ناامید شده‌ایم، و علی‌رغم فداکاری‌ها و تلاش بی وقفه کادر درمان غیور کشور در ۱۸ ماه گذشته می‌بینیم که متاسفانه وزیر بهداشت، آقای دکتر نمکی، در این یکسال و نیم دشوار و طاقت فرسا برای مردم بی دفاع ایران، مدام ناکارآمدی خود و مدیرانش را پشت گزافه گویی‌های بی پایه و اساس و وعده تولید و توزیع سریع چندین واکسن داخلی و ادعای مدیریت جهانی کرونا پنهان کردند.

کانون کارگردانان سینمای ایران پیش ازین تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت که در دوران سخت کرونا مشغول به کار در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی برای مردم هستند، ولی هم اکنون نگران همه مردم ایران است و امیدوار است در این دوران که آمار کشتگان کرونا نشان می‌دهد که به سرعت به روز عاشورای واقعی فاجعه کرونا نزدیک می‌شویم، هر چه زودتر مسئولان «سیاسی و سلامت» نظام از خواب خرگوشی بیدار شوند و با واکسیناسیون فوری مردم با هر واکسنی که می‌توان وارد و یا تولید کرد و کنترل این شرایط وخیم و دردناک، جلوی نسل کشی مردم ایران را بگیرند.

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است