بازیگر «دکستر» به فیلم اسکورسیزی پیوست/ همبازی شدن با دی‌کاپریو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

بازیگر «دکستر» به فیلم اسکورسیزی پیوست/ همبازی شدن با دی‌کاپریو

جان لیسگو بازیگر، نوازنده و شاعر آمریکایی نامزد دو جایزه اسکار به فیلم «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی پیوست.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جان لیسگو بازیگر، نوازنده و شاعر آمریکایی به گروه بازیگران «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی پیوست. او قرار است در این فیلم نقش یک شاکی را ایفا کند.

بازیگر نامزد دو جایزه اسکار در حالی به گروه بازیگران فیلم «قاتلان ماه کامل» پیوسته که پیش از این بازیگران مطرحی چون دی‌کاپریو و دنیرو و جسی پلمونس به عنوان بازیگران فیلم معرفی شده اند.

جان لیسگو که بیشتر برای بازی در نقش آرتور میچل در سریال «دکستر» شناخته می شود به تازگی در سریال «پری میسون» محصول HBO نامزد جایزه امی شده است.

«قاتلان ماه کامل» براساس کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام به تهیه کنندگی کمپانی اپل ساخته می شود. داستان این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اوکلاهاما می گذرد، فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیر زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یکی یکی کشته می شدند، اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه در آن زمان شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست سرانجام به نتیجه رساند.

«قاتلان ماه کامل» هم اکنون با رعایت پروتکل های سختگیرانه بهداشتی در حال فیلمبرداری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است