«یاور»، «شب دهم» و «بخش قلب» روی آنتن شبکه تماشا | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۷

«یاور»، «شب دهم» و «بخش قلب» روی آنتن شبکه تماشا

سه مجموعه «یاور»، «شب دهم» و «بخش قلب» از شبکه تماشا پخش می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، برنامه‌های شبکه تماشا اعلام شد.

از امشب دوشنبه هجدهم مرداد ساعت ۲۰ مجموعه «یاور» روی آنتن این شبکه رفت.

مجموعه «یاور» به تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی مشترک اصغر نعیمی و سعید سلطانی به زندگی یاور چلویی با بازی داریوش ارجمند می‌پردازد که طی ماجراهایی معمایی از جوانی تا کهنسالی این شخصیت را مرور می‌کند.

علاوه بر داریوش ارجمند، محمد حاتمی، ارسلان قاسمی، شبنم فرشادجو و اسماعیل محرابی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

این مجموعه درساعات ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد از شبکه تماشا بازپخش خواهد شد.

بعد از پایان مجموعه «بر سر دوراهی» مجموعه «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ماه در شبکه تماشا جایگزین مجموعه «بر سر دوراهی» خواهد شد.

حسین یاری، کتایون ریاحی، ثریا قاسمی و پرویز فلاحی پور از هنرمندانی هستند که در این مجموعه نقش آفرینی کرده‌اند.

«شب دهم» قصه حیدر خوش مرام با بازی حسین یاری است که در پی ابراز علاقه و درخواست ازدواج به دختری از تبار قاجار عهد می‌بندد که در شرایط ممنوعیت برگزاری تعزیه، ۱۰ شب اول محرم را مجلس تعزیه برگزار کند و…

این مجموعه از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد هر روز ساعت ۱۸ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

از روز چهارشنبه ۲۰ مرداد و با اتمام پخش مجموعه «با هم» مجموعه «بخش قلب» از شبکه تماشا برای علاقه‌مندان به مجموعه‌های شرقی پخش خواهد شد.

این مجموعه کره‌ای در سال ۲۰۰۷ تولید شده در مورد کارکنان بیمارستان بزرگ گ. انگ هی است که در هر قسمت با ماجراهای جدید روبه رو می‌شوند. کارگردانی بخش قلب بر عهد پارک هونگ کیونگ بوده و جی سانگ، کیم مینگ جونگ، چو جائه هیون و لی جی هونگ از بازیگران این مجموعه هستند.

مخاطبان می‌توانند از ۲۰ مرداد هر شب ساعت ۱۹ از شبکه تماشا مجموعه «بخش قلب» را مشاهده کنید و همچنین در ساعت ۱ و ۷ و ۱۳ روز بعد هم بازپخش این مجموعه روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است