معرفی اعضای هیات مدیره انجمن صنفی سراسری منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸

معرفی اعضای هیات مدیره انجمن صنفی سراسری منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر

مجمع عمومی و انتخابات انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر ایران برگزار شد.

به گزارش صبا، انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر ایران صبح روز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در بیستمین سالگرد تاسیس و مقارن با روز خبرنگار، مجمع عمومی و انتخابات دوره جدیدش را برگزار کرد.

این انجمن که زین پس با نام انجمن صنفی- سراسری منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر ایران ادامه فعالیت می‌دهد، صبح روز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ با حضور نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازرس خانه تئاتر و حضور اکثریت اعضای انجمن، اساسنامه جدید را به اتفاق آرا تایید و روزنامه کار و کارگر را برای انتشار آگهی‌های صنفی انتخاب کردند.

در ادامه انتخابات نخستین هیات مدیره انجمن صنفی- سراسری منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر ایران، برگزار و بر اساس آرای اعضا از میان نامزدها به ترتیب محمدرسول صادقی با ۴۵ رای، ساسان پیروز با ۴۳ رای، سیدمحسن حسن‌زاده با ۳۳ رای، جواد اعرابی و عباس غفاری با ۲۱ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، حمیدرضا قنبری با ۱۷ رای و آزاده سهرابی با ۱۶ رای اعضای علی‌البدل هیات مدیره، افشین خورشید باختری با ۲۲ رای بازرس اصلی و محمدرضا حسین‌زاده با ۱۰ رای بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

این مجمع عمومی که با رعایت پروتکل‌ و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی برگزار شد با ثبت صورت جلسه‌های رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با تایید نهایی نماینده وزارت مذکور و همچنین بازرس خانه تئاتر پایان یافت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است