سینماسنتر اصفهان میزبان «قصه بولوار» و «دیوار آبی» می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۶

سینماسنتر اصفهان میزبان «قصه بولوار» و «دیوار آبی» می شود

مستندهای «قصه بولوار» و «دیوار آبی» روز دوشنبه 11 شهریور در سینماسنتر اصفهان اکران و پس از آن نشست نقد و بررسی آنها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، روز دوشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۷ دو مستند «قصه بولوار» به کارگردانی داود اشرفی و «دیوار آبی» به کارگردانی مشترک فرزانه بهرامی و تارا کابلی در سینماسنتر اصفهان اکران و در ادامه نشستی نیز برای نقد و بررسی این مستندها با حضور داود اشرفی برگزار می‌شود.

هر دو مستند «قصه بولوار» و «دیوار آبی» در قالب یک سانس در سینماهای هنروتجربه درحال اکران است و در شهریور ماه نیز همچنان به نمایش خود ادامه می‌دهند که برنامه نمایش آنها در تهران روزهای سه‌شنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۱ در خانه هنرمندان، چهارشنبه ۱۳ شهریور ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس چهارسو، شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۹ در موزه سینما، شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۹ در خانه هنرمندان، سه‌شنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۹ در موزه سینما و یکشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۲۱ در خانه هنرمندان اعلام شده است.

مستند «قصه بولوار» به وقایع مختلف و حوادث اجتماعی که با بولوار کشاورز پیوند خورده‌اند، اشاره دارد. این مستند در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت لوح تقدیر هنروتجربه را دریافت کرد و جایزه بهترین اثر مستند با محوریت «تهران شناسی و تهران نگاری» را در هفتمین جشنواره فیلم شهر به خود اختصاص داد.

مستند «دیوار آبی» نیز نگاهی به تهران و پلِ صدر دارد و همچنین به رابطه شکل شهر، شیوه‌هاى زندگى، زیرساخت‌های شهرى و رفتارهاى شهروندى می‌پردازد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است