نمایندگان مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با محمد اله یاری دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه نمایندگان مدیران آموزشگاه های آزاد هنری سرپرست دفتر آموزش با حضور مرتضی نیک نژاد سرپرست این دفتر و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی برگزار شد.  این جلسه به منظور  دستیابی به راهکارهای اجرایی، برنامه ریزی و سیاستگذاری برای تشکیل انجمن آموزشگاه های آزاد هنری برگزار شد.

در ابتدا مرتضی نیک نژاد سرپرست این دفتر با اشاره به اهمیت تشکل های صنفی گفت: وجود انجمن ها و تشکل ها در فضای آموزش هنر به منظور حمایت از هنرمندان حوزه آموزش هنر از ملزومات است و امیدوارم  با همت و یاری مدیران آموزشگاه ها به دستاوردهای بزرگ و مناسبی در این زمینه برسیم.

سپس محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی ضمن تاکید بر اهمیت وجود انجمن های صنفی در همه حوزه های آموزشی گفت: برای رسیدن به نظام مندی و کیفیت بالای آموزش های هنری در همه حوزه ها و بخش های آن به وجود این انجمن ها نیاز داریم.

در این نشست اهداف انجمن های صنفی و فرآیند تشکیل آن بررسی شد و نمایندگان مدیران آموزشگاه های آزاد هنری از حوزه های موسیقی، تجسمی و نمایشی به بررسی دیدگاه ها و مسایل خود پرداختند.

انتهای پیام/