داستان زندگی شهدای مدافع حرم سوژه سریال رادیویی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷

داستان زندگی شهدای مدافع حرم سوژه سریال رادیویی شد

رادیو نمایش یک سریال 30 قسمتی با نام «راه بی پایان» را برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش قصد دارد با تولید سریال ۳۰ قسمتی «راه بی پایان» در رادیو درباره زندگی شهدای مدافع حرم، یاد و خاطره آنان را گرامی دارد.

سهیلا خدادادی نویسنده سریال رادیویی سی قسمتی «راه بی پایان» درباره ایده شکل گیری این سریال بیان کرد: ایده نوشتن این سریال رادیویی زمانی شکل گرفت که سال گذشته یکی از اعضای هیات انتخاب آثار جشنواره فیلم «عمار» در بخش مدافعان حرم بودم.

وی ادامه داد: آن زمان حدود ۱۷۰ فیلم درباره مدافعان حرم دیدم که بسیار اثرگذار بود، بنابراین تصمیم گرفتم آن را برای شنوندگان رادیو به صورت نمایش رادیویی بنویسم.

خدادادی خاطرنشان کرد: طرح را در قالب ۳۰ قسمت نمایش سریالی ارایه دادم و بعد از تصویب قرار شد در هر قسمت از این نمایش، یک شهید مدافع حرم معرفی شود.

نویسنده سریال «راه بی پایان» تاکید کرد: حداقل کاری که ما می توانیم برای شهدای مدافع حرم انجام دهیم این است که شهدا را به کسانی که آنها را نمی شناسند، معرفی کنیم و به نظرم این نوعی ادای دین به شهدای مدافع حرم است.

وی درباره نحوه نویسندگی سریال «راه بی پایان» نیز گفت: برای نوشتن این اثر با همرزمان آن شهدا گفتگو می کردم تا آنچه می نویسم بیشتر به مستند نزدیک باشد.

خدادادی در پایان گفت: عشق به حضرت زینب (س) بزرگترین انگیزه برای شهدای مدافع حرم بود تا به سوریه بروند و دفاع کنند و معتقدم تا زمانی که جریان شهادت ادامه دارد، باید درباره شهدا نوشت که این خود توفیقی بزرگ است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است