انتخاب یازده ایده برتر در چهارمین دوره جایزه هنر ویستا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷

انتخاب یازده ایده برتر در چهارمین دوره جایزه هنر ویستا

مرحله دوم انتخاب ایده‌های برتر سال ۱۴۰۰ چهارمین دوره جایزه هنر معاصر ویستا با معرفی یازده ایده منتخب از ۱۳ هنرمند به پایان رسید.

به گزارش صبا، چهارمین دوره جایزه هنر معاصر ویستا، مرحله دوم انتخاب ایده‌های برتر سال ۱۴۰۰ را با معرفی یازده ایده منتخب از ۱۳ هنرمند به پایان رساند.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جایزه، شورای داوری این دوره متشکل از پویا آریانپور ، پریسا پهلوان، حمید سِورى، رزیتا شرف‌جهان، بهرنگ صمد‌زادگان و بهنام کامرانى با بحث و گفتگوی بسیار بر اساس اولویت‌های پروپوزال و شکل بصری ایده‌ها فهرست زیر را به ترتیب حروف الفبا راه یافته به نمایشگاه اعلام کردند تا بعدتر و در مرحله سوم ایده برتر سال ۱۴۰۰ و برنده جایزه ۳۰ میلیون تومانی برگزیده شود.

فهرست ایده های منتخب عبارتند از آوازه الماسی، پونه اوشیدری، آیدین باقری مریم بهروزنیا، علیرضا خسروآبادی، امید رحیم‌پور، میترا سلطانی ژوبین عبدیانی، نرگس فراهانی، سارا قاضی‌اسدالهی و گلاره گودرزی، آگرین لطف اله‌زاده و فائزه خان‌محمدی.

جایزه‌ هنر معاصر ویستا به مانند دوره‌هاى پیشین مى‌کوشد با تاکید بر ارزیابى فکر و ایده‌هاى امروزین هنر، شرایطى را براى معرفی، اجراى فکر و اثر برتر فراهم کند. ایده محور بودن و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز، از جمله اهدافى است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه‌هاى زیباشناختى دنبال می‌کند.

مرتضی عرب خزائیلی برنده نخستین جایزه ویستا در سال ۱۳۹۵ ، پیام مفیدی برنده دومین دوره و کلثوم صالحی و حمیدرضا آزاد برندگان مشترک دوره سوم این جایزه بودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است