جایگاه رسانه میان مردم در «پرانتز باز» این هفته بررسی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۲
در آستانه روز خبرنگار؛

جایگاه رسانه میان مردم در «پرانتز باز» این هفته بررسی می‌شود

برنامه «پرانتز باز» رادیو نمایش جمعه 15 مردادماه به جایگاه رسانه در میان عموم مردم می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، برنامه «پرانتز باز» رادیو نمایش به جایگاه رسانه در میان عموم مردم می‌پردازد.

مارال دوستی تهیه کننده و سردبیر این برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: این هفته به جایگاه رسانه میان مردم، وضعیت خبرنگارانی که کارگردان شدند، بازیگرانی که نقش خبرنگار را ایفا کردند و خاطراتی از این دست می‌پردازیم.

او ادامه داد: همچنین نقدهایی که به سیستم رسانه‌ای این روزها وارد است و اینکه عوامل سینما و حتی مردم تا چه اندازه به رسانه‌ها اعتماد دارند، از موضوعات قابل بحث «پرانتز باز» این هفته رادیو نمایش است.

دوستی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت ویژه به ضیافت خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار می‌پردازد و البته هر هفته برای ادای دین به سینما عنوان یک فیلم مطرح را به موضوع برنامه اختصاص می‌دهد و به همین دلیل نام «ضیافت» را که برگرفته از فیلم مسعود کیمیایی است به برنامه ویژه خبرنگاران اختصاص داده است.

«پرانتزباز» هر جمعه ساعت ۲۱:۰۰ از گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی – نمایشی رادیو نمایش و به‌ صورت زنده به تهیه‌کنندگی و سردبیری مارال دوستی، اجرای نیما رئیسی و با حضور خبرنگاران، منتقدان و هنرمندان از موزه‌ سینما روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است