اجرای نمایش «ببو» متوقف شد/ ابتلای یکی از بازیگران به کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۶

اجرای نمایش «ببو» متوقف شد/ ابتلای یکی از بازیگران به کرونا

یکی از بازیگران زن نمایش «ببو» به ویروس کرونا مبتلا و اجرای این نمایش متوقف شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه، پرستو الماس که این روزها نمایش «ببو» با ایفای نقش او در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد در حال اجرا است، به ویروس کرونا مبتلا شد.

الماس که چند روز گذشته به دلیل داشتن برخی علائم برای انجام تست به بیمارستان مراجعه کرده بود با مثبت بودن پاسخ تست کرونا به مدت دو هفته در قرنطینه خانگی خواهد بود.

نمایش «ببو» از دوشنبه ۴ خردادماه با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی روی صحنه رفت.

بازیگران این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای به ترتیب حروف الفبا عبارتند از پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور و مسعود رمضانی. همچنین از دیگر عوامل این گروه نمایشی می‌توان به ‏‎مجری طرح: محمد گودرزیانی، ‏‎طراح نور: رضا خضرایی، ‏‎طراح گرافیک: محمدصادق زرجویان، ‏‎طراح گریم: مریم سالاروند، ‏‎مشاور طراحی صحنه: هادی بادپا، ‏‎موسیقی: پوریا مهدی، گروه کارگردانی: ایمان حسینی و دانیال کریمی، ‏‎مدیر اجرا: محمدرضا اربابی‌نیا، ‏‎مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی و ‏‎مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

در خلاصه این نمایش که ژانری کمدی دارد، آمده است: «در یکی از روزهایی که خانه‌ خالی‌ست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیای باستانی در زیر زمین خانه‌شان گروگان گرفته. ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبه‌رو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، با موانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.»

مهیار شیروانی که در کارنامه خود نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز پاندمی بیماری کرونا به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است