«در کنار پروانه‌ها» ۶ شهریور روی آنتن شبکه دو می‌رود/ تنها سریال محرمی تا امروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
صبا خبر می‌دهد؛

«در کنار پروانه‌ها» ۶ شهریور روی آنتن شبکه دو می‌رود/ تنها سریال محرمی تا امروز

سریال محرمی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید از نیمه ماه محرم پخش خود را در شبکه دو سیما آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، مجموعه «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که تنها سریال محرمی تلویزیون محسوب می‌شود با توجه به اعلام قبلی تهیه‌کننده سریال که مبنی بر پخش آن در ماه صفر عنوان شده بود حال با تولیدی فشرده قرار است از نیمه‌های ماه محرم روی آنتن شبکه دو سیما برود.

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال درباره شرایط فیلمبرداری برای رساندن این سریال برای پخش در ماه محرم، به خبرنگار صبا گفت: عوامل و بازیگران این فیلم که روزهای گذشته را در شمال کشور حاضر بودند، قرار است به تهران منتقل شوند. حدود یک ماه و نیم اینجا فیلمبرداری دارند و باز به شمال برمی‌گردند زیرا باتوجه به اینکه قرار است این سریال از ۶ شهریورماه و به مناسبت ماه محرم روی آنتن شبکه دو رود، کار را فشرده کردیم و مجبور شدیم که مسیر تهران و شمال را ۲ بار طی کنیم.

مفید در پایان تصریح کرد: در روزهای آینده بازیگران جدیدی به این پروژه اضافه می‌شوند و همچنین تا الان نزدیک به ۷۵ درصد از سریال فیلمبرداری و ۳۰ درصد آن تدوین شده است، تلاش‌مان این است که این سریال را به موقع تحویل دهیم.

داستان این سریال از آنجا شروع می‌شود که مشکلات پی در پی زندگی، «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی‌اش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که…

در این مجموعه بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، مهران رجبی، کاوه سماک باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، شهین تسلیمی، الناز اسماعیلی، محمد علی صادق حسنی، دانیال محمودنیا،‌ فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی و با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می‌کنند.

شبکه‌های دیگر سیما نیز در روزهای محرم سریال‌هایی را روانه آنتن می‌کنند با این تفاوت که هیچکدام از آن‌ها تولید شده برای حال و هوای ماه محرم نیستند و همچنان برنامه پخش بعضی از آن‌ها مشخص نیست مانند شبکه پنج. شبکه یک نیز میان چند سریال بلاتکلیف است و فعلا تصمیم گرفته ۱۰ روز ابتدایی محرم را به پوشش هیات‌های عزاداری بپردازد. شبکه سه نیز این شب‌ها سریال «گاندو» را روی آنتن دارد که پخش آن تا نیمه‌های محرم ادامه داشته و پس از آن سریال «تهران تا نیمروز» جای آن را پر می‌کند.

حال باید منتظر ماند تا دید تغییری در این برنامه‌ها بوجود می‌آید یا نه.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است