ابهام در زمان آغاز واکسیناسیون سینماگران/ وعده نمکی محقق نشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۹
صبا گزارش می‌دهد؛

ابهام در زمان آغاز واکسیناسیون سینماگران/ وعده نمکی محقق نشد

برخلاف وعده وزیر بهداشت، واکسیناسیون سینماگران هنوز آغاز نشده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، در حالی که زمان وعده‌داده‌شده از سوی وزارت بهداشت برای آغاز واکسیناسیون سینماگران یک هفته برای شروع اعلام شده بود ولی هنوز این کار شروع نشده است.

پنجشنبه ۷ مردادماه سعید نمکی وزیر بهداشت در آیین تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران، وعده داد واکسیناسیون اهالی سینما در برابر کرونا از هفته بعد آغاز شود.

با این حال امروز شنبه ۱۶ مردادماه در حالی که زمان ارائه‌شده از سوی نمکی پایان یافته، وعده او محقق نشده است. هنوز زمان جدیدی از طرف مسئولان وزارت بهداشت برای آغاز واکسیناسیون سینماگران اعلام نشده است.

خبرنگار صبا برای پیگیری این امر با مسئولان وزارت بهداشت تماس گرفت، اما این پیگیری منتج به دریافت پاسخی از سوی این وزارتخانه نشد.

هیات مدیره خانه سینما چهارشنبه هفته گذشته ۶ مردادماه در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر بهداشت، به دلیل اختصاص نیافتن واکسن کرونا به این قشر از وی انتقاد کرده بود.

در حالی که واکسن کرونا در خردادماه به ۳۰۰۰ نفر از اهالی صداوسیما اختصاص یافت و به تازگی واکسیناسیون برخی گروه‌های پرخطر مانند خبرنگاران، زندانیان، بیماران دیابتی و شاغلان در صنایع حمل‌ونقل آغاز شده است، اما این اتفاق هنوز برای اهالی سینما نیفتاده است.

بیشتر بخوانید

سهمیه واکسن سازندگان فیلم و سریال چه شد/ صراحتا بگویید شما در اولویت نیستید

اجباری شدن واکسن کرونا برای نیروهای کار در «برادوی»

ادامه «کلبه عمو پورنگ» تا ۱۰۰ قسمت دیگر/ لیست افراد را گرفتند اما واکسن ندادند

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است