اسامی هیات داوران دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶

اسامی هیات داوران دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند اعلام شد

دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران اسامی هیات داوران این رویداد را اعلام کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشن مستقل سینمای مستند ایران، شهرام درخشان دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران اسامی هیأت داوران این رویداد را اعلام کرد و گفت: هیأت ۹ نفره داوری این دوره جشن سینمای مستند شامل مهناز افضلی، آزاده موسوی، شیرین برق‌نورد و محمدرضا اصلانی، محمدرضا دلپاک، علیرضا حسینی، رضا خوشدل راد، مهدی باقری، و کامیار فاروقی بودند که با پایان کار داوری و بررسی آثار، برای نخستین بار این اسامی رسانه‌ای می‌شوند.

او افزود: بر این اساس داوران در مدت اخیر بازبینی و بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه را برعهده داشتند و با پایان کار هیات داوری، اسامی نامزدهای نهایی در بخش‌های مختلف فردا پنجشنبه چهاردهم مرداد اعلام خواهد شد.

درخشان با بیان اینکه مراسم پایانی دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، بیان کرد: در مراسم پایانی این دوره که ساعت ۱۹ روز جمعه به صورت زنده از سامانه هاشور پخش می‌شود، بزرگداشت ۲ چهره سینمای مستند حمیدرضا احمدی لاری و سام کلانتری، نیز برگزار و از سال­‌ها تلاش و فعالیت این هنرمندان در سینمای ایران تجلیل می‌شود.

دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران عنوان کرد: سال گذشته که به دلیل همه گیری کرونا برگزاری جشن را به سال ۱۴۰۰ موکول کردیم تصور می‌شد شدت شیوع کرونا کمتر شود اما امسال می‌توان گفت شرایط از سال گذشته نیز بدتر شده است. بنابراین در نظر داریم مراسم پایانی را ۱۵ مردادماه به صورت آنلاین و با حضور حداقل افراد برگزار کنیم. این مراسم در محل خانه سینما برپا می‌شود.

عکس داخل خبر از یاسمن ظهورطلب است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است