جدیدترین خبرها از وضعیت ارشا اقدسی/ ضربان قلب ناپایدار است | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳

جدیدترین خبرها از وضعیت ارشا اقدسی/ ضربان قلب ناپایدار است

آخرین وضعیت ارشا اقدسی که در بیمارستان بستری است، تشریح شد.

به گزارش صبا، بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در بیروت، شرایط سلامتی ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون مناسب نیست. این خبرنگار در گزارش تصویری تازه خود که بعد از ظهر امروز ۱۲ مرداد ماه منتشر شد، گفت: پزشکان معالج ارشا اقدسی اعلام کردند با این که علایم حیاتی وی بسیار پایین است، اما این بدلکار زنده است. به دلیل آسیب شدید مغزی، ضربان قلب وی ناپایدار شده است.

دکتر گیو شریفی پزشک ایرانی نیز پس از مشاهده عکس‌های پزشکی ارشا اقدسی، در این باره توضیح داد: ارشا اقدسی در صحنه تصادف دچار ایست تنفسی شده بود، احیا شده و بعد از مدتی همچنان خون‌رسانی به مغز مختل بوده است. شکستگی ۳۵-۳۶ هم همراه با این آسیب است که آسیب نخاعی هم ایجاد کرده است. شرایط مریض بد است.

مادر ارشا اقدسی نیز که در بیمارستان محل بستری وی حاضر است، اظهار کرد: به من می‌گفت اگر برای من اتفاقی افتاد، دلم می‌خواهد که اعضای بدنم را اهدا کنید. البته من این حرف‌ها را همیشه به شوخی تلقی می‌کردم، اما الان فکر می‌کنم به تنها وصیت پسرم باید عمل کنم بنابراین مترصد هستم که در وقت معین این کار را انجام دهم.

وی ادامه داد: از سفارت محترم جمهوری اسلامی در لبنان تشکر می‌کنم که مرتبا به بیمار من سر می‌زنند.

به گفته خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در بیروت، خانواده ارشا اقدسی از مردم خواسته‌اند تا برای سلامتی وی دعا و اخبار سلامتی این بدلکار را از منابع موثق پیگیری و اعلام کنند.

بیشتر بخوانید

علایم حیاتی ارشا اقدسی کاهش یافت/ لغو جراحی‌

ارشا اقدسی جراحی می‌شود/ بستری در بیمارستان در حالت بیهوشی

ارشا اقدسی دچار سانحه شد/ انجام عمل جراحی در بیروت

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است