شبکه یک دهه اول محرم سریال جدید پخش نمی‌کند/ انتخاب میان «۸۷ متر» و دیگر گزینه‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۸
صبا خبر می‌دهد؛

شبکه یک دهه اول محرم سریال جدید پخش نمی‌کند/ انتخاب میان «۸۷ متر» و دیگر گزینه‌ها

با توجه به اخباری که مبنی بر پخش سریال «۸۷ متر» از شبکه یک در ایام محرم منتشر شده ولی در دهه اول محرم سریال جدید روی آنتن نمی رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، با توجه به اخباری که پیش از این صبا مبنی بر نرسیدن احتمالی سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری به پخش محرم و جایگزینی سریال «پس از آزادی» منتشر کرده بود حال پیگیری‌های خبرنگار صبا حاکی از آن است که با توجه به شرایط حاد کرونایی کشور، شبکه یک سیما تصمیم گرفته است همچون سال گذشته در دهه اول محرم اولویت را به پوشش مراسم‌ عزاداری بدهد و برنامه‌های این شبکه بر حسینیه تلویزیونی ایران متمرکز است.

پس از پایان دهه اول محرم، از میان چهار مجموعه آماده پخش در شبکه از جمله «۸۷ متر»، «پس از آزادی»، «افرا» و… مسئولان گروه فیلم و سریال شبکه تصمیم می‌گیرند که کدامیک از این سریال‌ها را راهی آنتن کنند. ژانر و ساختار همه این گزینه‌ها مناسب ایام ماه محرم و صفر است و درباره این موضوع مشکلی برای انتخاب نهایی و ژانر آن برای شبکه وجود ندارد‌.

همچنین در پیگیری های خبرگزاری صبا، روابط عمومی شبکه یک خبرهای غیررسمی درباره سریال آینده پس از اتمام سریال «دودکش۲» را تایید نکرد و پخش تیزر با قید عنوان «به زودی» را، یک کنش رسانه‌ای برای معرفی تولیدات شبکه عنوان کرد. این اقدام و معرفی برنامه بدون قید تاریخ، درباره دیگر تولیدات رسانه مرسوم است اما منابع رسمی شبکه هیچ تاریخی را در کنار قید به زودی اعلام نکرده‌اند.

بنا بر این باید منتظر ماند تا مسئولان گروه فیلم و سریال شبکه یک تصمیم بگیرند از میان چند سریال‌ آماده پخش یعنی «۸۷ متر»، «پس از آزادی»، «افرا» یا یک مجموعه «الف فاخر»، کدام را پس از دهه اول محرم به عنوان سریال جدید شبکه یک روانه آنتن کنند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

یک نظر