«بیست کویید» را آماده ساخت دارم/ سینما از مشکلات بزرگتر از کرونا هم عبور کرده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۷
هادی حاجتمند در گفتگو با صبا:

«بیست کویید» را آماده ساخت دارم/ سینما از مشکلات بزرگتر از کرونا هم عبور کرده است

هادی حاجتمند قصد دارد به زودی فیلم سینمایی «بیست کویید» را بسازد.

هادی حاجتمند کارگردان فیلم سینمایی «مدیترانه» که از چهارم مردادماه روی پرده سینماها رفته است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره علت نمایش این فیلم اظهار کرد: فیلم سینمایی «مدیترانه» بعد از گذشت ۲ سال از ساخت آن، از دوشنبه چهارم مردادماه اکران شد، البته هم‌اکنون زمان مناسبی برای نمایش فیلم نیست اما تنها هدف ما از اکران فیلم این بود که بتوانیم زمینه عرضه این کار در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها را فراهم آوریم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند بعد از ایام کرونایی مردم به سینماها خواهند رفت، بیان کرد: سینما تجربیات سخت‌تری از کرونا را هم پشت سر گذاشته و درنهایت باقی مانده است، البته در شرایط فعلی هم استقبال از سینما بد نیست برای مثال چندی پیش، برای دیدن فیلمی به سینما هویزه مشهد رفتم و استقبالی از فیلم دیدم که برایم جالب بود.

کارگردان «اشنوگل» در پایان و در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره فعالیت‌های اخیر خود خاطرنشان کرد: فیلمنامه یک اثر سینمایی با عنوان «بیست کویید» را آماده ساخت دارم که نگارش فیلمنامه آن را به همراه رضا مقصودی انجام داده‌ام. این کار به محض مهیا شدن شرایط تولید، جلوی دوربین خواهد رفت.

حاجتمند پیش از این گفته بود، ماجرای «بیست کووید» یک نگاه کمدی و شیرین به کرونا است. در خلال این روایت کمدی، سعی کردیم تا اتفاقات واقعی را نیز در این فیلمنامه به تصویر بکشیم، به عنوان مثال در آن به موضوع کمک‌های جهادی به مردم در دوران کرونا پرداخته و تلاش می‌شود تا دستاوردها و تلاش‌های علمی کشور در زمینه کرونا هم در آن دیده شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است