اجرای ۲ نمایش ایرانی در جشنواره بین‌المللی تئاتر ملپامونی اکراین | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۱

اجرای ۲ نمایش ایرانی در جشنواره بین‌المللی تئاتر ملپامونی اکراین

2 نمایش «هولودومور» و «آشویتس زنان» از گروه تئاتر سه‌گانه در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر ملپامونی تاوری روی صحنه می‌روند.

به گزارش صبا، ۲ نمایش «هولودومور» و «آشویتس زنان» از گروه تئاتر سه‌گانه راهی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر ملپامونی تاوری در کشور اکراین خواهند شد.

جشنواره ملپامونی تاوری هر ساله در شهر خرسون کشور اکراین برگزار می‌شود.

نمایش «هولودومور» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل روایتی متفاوت از سه واقعه بزرگ کشور اکراین خواهد بود، قحطی خودساخته استالین، وقایع شبه جزیره کریمه و انقلاب سال ۲۰۱۴ اکراین موضوعاتی است که در این نمایش به آن‌ها پرداخته شده است.
امیر شمس، مهدی ابوحمزه، رها حاجی زینل، علی صفری، نازنین میهن، محمد پسندیده، سارینا آزاد میلانی، حسن محمدیان، مهدی عباسی و وستا جعفرنیا بازیگرانی هستند که در نمایش «هولودومور» حاجی زینل را همراهی می‌کنند.
نمایش «آشویتس زنان» به نویسندگی و کارگردانی علی صفری به موضوع اردوگاه‌های کار اجباری دوران نازی در جنگ جهانی دوم می‌پردازد، امیر شمس، رها حاجی زینل، نازنین میهن و سارینا آزادمیلانی بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند.
همچنین روزبه اخوان در مقام طراح موسیقی، پدرام رضوانی در مقام طراح نور، رضا جاویدی در مقام عکاس و امین قنبری در بخش طراحی گرافیک در این ۲ اجرا همراه گروه تئاتر سه‌گانه خواهند بود.
این ۲ نمایش علاوه بر حضور در جشنواره ملپامونی تاوری در ماه سپتامبر، اکتبر سال جاری راهی کیِف شده و در سالن تئاتر پیچرسکی روی صحنه می‌روند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است